Gå til innhold

durelyd i høyttalerene :(

Anbefalte innlegg

hei, har vært plaget med en inntens durelyd i høyttalrerene mine, dette skjer både med datahøyttalerene (creative t3100) og når jeg kobler det via recieveren og på stuehøyttalerene, dette er veldig frustrerende,

jeg har opplevd lignende på andre PCer jeg har hatt, da har jeg deaktivert cdspilleren på pcen.. det var veldig enkelt på winXP og på winmillenium, da det var å dobbeltklikke på høyttaler ikonet og deaktivere/dempe cd spilleren..

dette skjer ikke når jeg kobler på miniPCen min og MACen til dama, da er det helt stille

hvordan klarer jeg og gjøre dette på Vistaen min ?

takker for svar

mvh :)

Endret av hooovlaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

regner med det er en laptop? aller feste intrigrerte lydkort har veldig dorlig støyfilter for strøm. så om du forsterker lyden nok. vil du klare å høre når du beveger musa, når cpu'en jobber og når hardisken jobber..

du kan sjekke om det hjelper å kjøre på batteri.

for å komme ditt du deaktiverer ting i vista ( ikke bare mute ) må du høyreklikke på høytaler ikonet og velge playback devices.

Lenke til kommentar

er ikke en laptop nei :) vanlig stasjonær.. er sant det du sier, høyt nok volum så kan jeg høre når jeg beveger på musa

denne lyden blir og veldig forsterket i volum når jeg skal se film på pcen og ha anlegget tilkoblet..

en enkel DIY her ? :)

mvh

Endret av hooovlaen
Lenke til kommentar

1*ha en digital overføring av lyd til forsterker.

eller

2*kjøpe lydkort som renser strømmen det bruker

mulig det er strømforsyninga som lager forstyrrelser i lyden. eller en liten jordingsfeil. jeg hadde en feil med cable tv nettet engang. og ulyder ble vekk når jeg koblet ut cable tv kabelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...