trygvoki Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei dere! Noen som har forslag til hva jeg kan ha med på en busstur til Holland? Da mener jeg ikke bøker, ipod, ukeblader osv, men det som har med komfort å gjøre (dette er en ganske lang busstur..). Har allerede listet opp en del, men blir takknemmlig for alle idèer. På forhånd takk! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 kjølebag til å ha drikke i, pute, sånn sovemaske man får på lange flyturer kjølebag til å ha drikke i, pute, sånn sovemaske man får på lange flyturer Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tykke strømper til å bruke i stedet for sko. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fly er både billigere og raskere. Ellers kan det bli problemer med å få plass til kjølebag der du sitter med mindre du har 2 seter for deg selv. Den må i så fall stå under i bagasjerommet og kun være tilgjengelig når dere stopper.... på steder hvor man kan kjøpe kald drikke. Oppblåsbar halsstøttepute. Komfortabel joggebukse. Lyddempende hodetelefoner. Jeg foretrekker passiv støydemping, andre foretrekker aktiv. Bruk pluggtype og ikke de som ligger utenpå øret og som alle rundt deg også hører. Bakteriedrepende våtservietter. Papirservietter. Vann. Et par pakker med tørket frukt/nøtteblanding. Et par penner til kryssord/sudoku. Tannbørste. Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Om man har et par skikkelige hodetelefoner (ikke PortaPro) så skal man ha veldig høy lyd for at andre skal høre det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da er det veldig mange som ikke har skikkelige hodetelefoner eller som spiller høyt. Har selv hodetelefoner til godt over 10k og det er ingen problemer med å høre lyden for andre selv når jeg spiller lavt. Jeg bruker selvsagt ikke diss epå reise. Regner med at disse ikke er "skikkelige". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hvor lang tid tar det til Holland i buss? Som Robertaas sier ville jeg også tatt med vann. Brus må du veldig fort på do av igjen. Ellers ville jeg tatt med et par sandwiches fra Oslo (er det her du reiser fra?). Regner med at dere kanskje må overnatte en natt. Hvis dere overnatter på hotell ville jeg smurt matpakke ved frokosten. PS: Når jeg er ute å reiser bruker jeg alltid plugger. Høretelefoner er ofte upraktisk og tar uforholdsmessig mye plass. Endret 20. mars 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Men om en har hodetelefoner med passiv støydemping, så stenger man musikken like mye inne som man stenger all annen lyd ute. Uttrykte meg kanskje litt dårlig/feil i forrige post. Endret 21. mars 2010 av koots Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå