sarbas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er interessert i en bærbar med ca 15 tommers skjerm og med høy oppløsning. Jeg har vurdert en MBP fra Apple, men synes den er litt dyr. Med høy oppløsning tenker jeg gjerne full hd. Det er også greit at tastaturet er godt å skrive på. Noen forslag? Lenke til kommentar
Benjanz Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Vis du skal spille mye er ikke Mac det beste, men best til alt annet. Du betaler ganske mye for en Mac i forhold til hva du får av hardware. Men om det ikke er spilling du skal anbefaler jeg MBP veldig, fordi det er en deilig data og jobbe på eller hva du skal gjøre:) Den varer lenge i forhold til andre Windows PCer, og blir ikke noe tregere med årene! og ja, Tastaturet er drittdeilig å skrive på! Endret 20. mars 2010 av BennyBoy<3 Lenke til kommentar
sarbas Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Ja ok. Spilling er uaktuelt. Slik jeg forstår det kommer det en ny versjon av MBP om ikke så lenge. Er vel verdt å vente på den... Lenke til kommentar
Benjanz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis det snart kommer en ny en, ville jeg ha ventet på den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå