JMViper Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) jeg har ps3, og prøver og spille online, men det går ikke! jeg har nat type2 på, men det står at UnPN ikke er tilgjengelig. hvorfor!? jeg kommer meg ikke på nett på modern warfare2 og jeg blir logget ut av battlefield bad company 2 hele tiden, syykt irriterende! jeg er temmelig noob innenfor alt dette nett-greiene så trenger HJELP! btw: jeg har en Intenio, modell: x5668b Endret 20. mars 2010 av JMViper Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Inteno/x5668/PS3_Battlefield_Bad_Company_2.htm Hvis du finner en uPnP option på routeren så bør du slå på den, da skulle portforwarding være unødvendig. Husk å sett statisk IP på PS3 før du starter med forwardingen. Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Inteno/x5668/PS3_Battlefield_Bad_Company_2.htm Hvis du finner en uPnP option på routeren så bør du slå på den, da skulle portforwarding være unødvendig. Husk å sett statisk IP på PS3 før du starter med forwardingen. så jeg trenger ikke å gjøre det der portforwarding greiene hvis jeg finner en uPnP ting. men hvordan finner man en uPnP option på routeren? som sagt, jeg er noob innenfor dette internett greiene her Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 så jeg trenger ikke å gjøre det der portforwarding greiene hvis jeg finner en uPnP ting. men hvordan finner man en uPnP option på routeren? Man googler ordene "Inteno x5668 uPnP manual" mer enn det jeg gidder å gjøre for øyeblikket. Eller man leser manualen eller søker i FAQ'en til ISP en din? (NexGenTel ?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå