gerrardo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Unnskyld meg, men religion skulle vært borte! Med all viten vi har i dag så er det latterlig at folk tror på en mann med hvitt skjegg som sitter på en sky eller noe sånn. Det har plaga meg lenge, pga mine problemer, jeg har bedt såå mange ganger uten noe hell, og ikke kom her dere kristne og si gjør det og det.. ellers hjelper det ikke.. Nei, det var det jeg hadde å si! Måtte bare få det ut! Kvitte meg med dette tullet! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Religion er roten til all ondskap Endret 20. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Njaa, det vet jeg nå ikke, men.. Men mye ondt er det hvertfall inne i bildet. Og tankefengselet som det kan medbringe, det er nok det verste! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Religion i seg selv er ikke problemet, problemet er de som bruker religion til å sette folk mot hverandre. Endret 20. mars 2010 av ze5400 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Religion i seg selv er ikke problemet, problemet er de som bruker religion til å sette folk mot hverandre. Og derfor er religionene problemet. +1, second delta Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Men jeg legger vel egentlig inn dette innlegget mest fordi jeg er usikker og vil ikke tro på religion! Men dere som skriver her, hvorfor er dere så sikre på at det ikke finnes en gud? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fordi det er ingenting som tyder på at det er det, og det går mot all fornuft. Inntil videre kan du tro på deg selv og ting som er bevist, og ikke legge livet i noens hender som ikke finnes og la livet styres av det... Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 ;Men det har seg sånn at jeg har tanker om gud svirrende i hodet hele tiden, og når jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull, gud finnes ikke, så får jeg sterk angst. Sliter med en del angst fra før. Hvordan kan det forklares? Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 ...og når jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull, gud finnes ikke, så får jeg sterk angst. Sliter med en del angst fra før. Hvordan kan det forklares? Jeg hadde også fått sterk angst hvis ikke Gud fantes! Tryggheten i Gud og Jesus er det som holder meg oppe når jeg er fyllt av angst, depresjoner eller lei av livet! Gud vil jo hjelpe oss i alt vi sliter med, og hadde jeg ikke Gud hadde jeg jo ikke hatt mye håp i livet! Tror du får angst fordi du ikke har noe trygt og sikkert å bygge livet på. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 ...og når jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull, gud finnes ikke, så får jeg sterk angst. Sliter med en del angst fra før. Hvordan kan det forklares? Jeg hadde også fått sterk angst hvis ikke Gud fantes! Tryggheten i Gud og Jesus er det som holder meg oppe når jeg er fyllt av angst, depresjoner eller lei av livet! Gud vil jo hjelpe oss i alt vi sliter med, og hadde jeg ikke Gud hadde jeg jo ikke hatt mye håp i livet! Tror du får angst fordi du ikke har noe trygt og sikkert å bygge livet på. Ja, så hvis noe skjer så vet du jo i hvert fall at gud var med deg... /sarcasm Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Denne tråden inviterer ikke til debatt. Har dere personlige tanker dere føler for å dele med verden så bruk Prekestolen til det formålet. Tråden stenges. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg