Gå til innhold

Religion er et stort tull!

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men religion skulle vært borte!

Med all viten vi har i dag så er det latterlig at folk tror på en mann med hvitt skjegg som sitter på en sky eller noe sånn.

Det har plaga meg lenge, pga mine problemer, jeg har bedt såå mange ganger uten noe hell, og ikke kom her dere kristne og si gjør det og det.. ellers hjelper det ikke..

Nei, det var det jeg hadde å si!

Måtte bare få det ut!

Kvitte meg med dette tullet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

;Men det har seg sånn at jeg har tanker om gud svirrende i hodet hele tiden, og når jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull, gud finnes ikke, så får jeg sterk angst.

Sliter med en del angst fra før.

Hvordan kan det forklares?

Lenke til kommentar

...og når jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull, gud finnes ikke, så får jeg sterk angst. Sliter med en del angst fra før. Hvordan kan det forklares?

Jeg hadde også fått sterk angst hvis ikke Gud fantes! Tryggheten i Gud og Jesus er det som holder meg oppe når jeg er fyllt av angst, depresjoner eller lei av livet! Gud vil jo hjelpe oss i alt vi sliter med, og hadde jeg ikke Gud hadde jeg jo ikke hatt mye håp i livet!

Tror du får angst fordi du ikke har noe trygt og sikkert å bygge livet på.

Lenke til kommentar

...og når jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull, gud finnes ikke, så får jeg sterk angst. Sliter med en del angst fra før. Hvordan kan det forklares?

Jeg hadde også fått sterk angst hvis ikke Gud fantes! Tryggheten i Gud og Jesus er det som holder meg oppe når jeg er fyllt av angst, depresjoner eller lei av livet! Gud vil jo hjelpe oss i alt vi sliter med, og hadde jeg ikke Gud hadde jeg jo ikke hatt mye håp i livet!

Tror du får angst fordi du ikke har noe trygt og sikkert å bygge livet på.

Ja, så hvis noe skjer så vet du jo i hvert fall at gud var med deg... /sarcasm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...