tho_kva2 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er det noen programmer som jeg kan sjekke gjennom om surround anlegget mitt funker? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Det finnes DVD'er, såkalte "Surround tester". Ellers så kan du vel bare sette på en film med surround? Endret 20. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Formulerte meg litt dårlig Anlegget er til PC, så får ikke koblet det opp på tv siden jeg ikke har fancy utstyr der.. Må få sjekket det siden jeg har tenkt å selge det, men da må jeg vite om det funker først xD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det blir vel det samme om det er til PC? Kan jo fremdeles teste det med en DVD. Bruker du optisk fra pc til anlegg? Da må du skru på digital output på lydenheter. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 vet ikke hva den bruker jeg det heter i hvert fall "logitech z-540" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå