ZeeN Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har fundert lenge på om det ville vært mulig å få min stakkars lille ps2 kontroller til å fungere med pc'en! Jeg fant et par sider hvor de solgte en slik adapter, men så klart i var shopen i usa, og frakt er ikke akkurat billig! Er det noen som har peil på hvor i eventuelt skandinavia jeg kan få kjøpt en ps2/pc adapter? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 de selger en hos clas ohlson til ps1. skulle funke det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 de selger en hos clas ohlson til ps1. skulle funke det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 faen drit-pc trippelposter av seg selv(heeelt sant ) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 kjøss drit-pc trippelposter av seg selv(heeelt sant )Poster du sjøl legger til får et X-valg oppe til høyre for 'endre' - det er "slette-knappen". Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 men det virker bare på siste Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har fundert lenge på om det ville vært mulig å få min stakkars lille ps2 kontroller til å fungere med pc'en! Jeg fant et par sider hvor de solgte en slik adapter, men så klart i var shopen i usa, og frakt er ikke akkurat billig! Er det noen som har peil på hvor i eventuelt skandinavia jeg kan få kjøpt en ps2/pc adapter? www.pcelektonikk.com så klikker du deg inn på nettbutikk, der finner du N64 og ps1 adaptere til en ok pris, skulle jeg tro.. Noen som veit om en nettbutikk i skandinavia der det selges x-box til pc adapter?? Det hadde jo også vært litt stilig å hatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå