Simen1 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har en Acer Aspire One D250 med Broadcom 2046 Bluetooth 2.1 "USB-dongle" innebygget som jeg vil bruke med en blåtannmus uten å bruke USB-portene. Dette må fungere drivermessig med både Ubuntu (9.10/10.4) og Windows XP. Jeg har en mistanke om at noen av musene ikke fungerer smertefritt uten den medfølgende USB-dongelen og muligens drivermessig under Ubuntu. Hvilke muser fungerer slik jeg ønsker? Hva bør jeg se etter (kontollernavn etc) Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har denne: http://www.trust.com/products/productpictures.aspx?artnr=15351 på en Ubuntu maskin som jeg har som stue pc. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for om den virker i Ubuntu. Tror de fleste nyere Bluetooth muser gjør det nå. Windows vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Takk for svar. Den ser både pen og ergonomisk ut. Jeg fikk lyst på den samme. Har du prøvd den i kombinasjon med en innebygget blåtann-kontroller eller bare den som fulgte med? Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Du må bruke den innebygde bluetooth adapteren for å benytte denne musen. Det følger ikke med noe pc adapter. Det er bare musen. Du har en 6-7 meter rekkevidde på den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Glimrende, da var det bare å finne ut hvor de selger denne eller en som fungerer og ser like ergonomisk og pen ut. Redigert: Kanskje 8700-versjonen er like bra. Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skulle tro den er vel så bra ja. Sikkert litt nyere enn min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå