Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor godtar de ikke?

Gjest Extra forvirret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Har styggt ansikt generelt.

Ser ut som ett barn, ikke en ungdom

Blir jeg virkelig sett rart på uansett hva jeg gjør pga jeg går 4 dager på unormal skole?

samme om du er stygg eller ikke, det skal jo ikke forhindre deg til å skaffe deg venner.

Lenke til kommentar

Det virker som du fokuserer kun på det du ikke vil ha. Begynn å fokuser på hva du vil ha isteden. Og for all del ikke gå i denne fellen: "Jeg vil... men det går ikke fordi..."

Hvis du fokuserer på hva du vil og på å være positiv så vil du opparbeide selvtillitt etter hvert. Du kan ikke fake å være noen andre enn deg selv for det vil andre gjennomskue, men du kan øve og forbedre deg selv til du blir den du vil være. Når du liker deg selv, vil andre like deg.

Ting kan forandre seg og du selv er nøkkelen.

Hvis du fikser holdningen din og lærer deg et positivt tankesett så kan du oppleve at mange begynner å like deg. Faktisk så mange at det til tider blir vanskelig å forholde seg til det.

Det er viktig å ikke la tankene bli et fengsel. Jeg har god selvtillitt nå og jeg har gått fra å være ekstremt innadvendt til å bli utadvendt. Hvis andre gjør seg opp positive meninger om meg, så ødelegger jeg ikke dette ved å danne fiktive negative tanker oppe i hodet mitt. Hva er vitsen å si til seg selv at "jeg er ikke, kul, kjekk, fin, smart, populær, nok" når det ikke er fakta. Hvis andre liker deg eller i det minste respekterer deg så gjør de det, men hvis du ikke respekterer deg selv og samtidig har negative tanker om deg selv eller andre så spiller det ingen rolle at andre liker deg for du ser det ikke. Du vill rett og slett ikke greie å leve ut potensialet i deg selv.

Jeg har faktisk avvist flere titalls damer som var interessert i meg. Pga dårlig selvtillitt og negativitet om at jeg verken er fin nok eller bra nok til at noen som helst dame skulle like meg så jeg ikke at noen faktisk likte meg. Selv ikke når sidemannen sa at "Hun damen over der liker deg og jeg får vondt av at du bare står der som en idiot når hun har så lyst på deg at hun nesten ikke vet hvor hun skal gjøre av seg. Jeg har ikke hatt sjans på noen i kveld og så står du der og ikke ser mulighetene dine." så ville jeg ikke innse det for jeg følte meg utrolig stygg og uten noen verdi.

Etter hvert har jeg innsett hvordan ting henger sammen og de to siste årene har jeg blitt kjent med fler mennesker enn resten av livet tilsammen selv om jeg i flere år var ute nesten hver helg. Da jeg prøvde hardt å bli likt så funket det ikke, nå som jeg ikke bryr meg om å bli likt så funker ting bra. Jeg har fremdeles en del å gå på da jeg ikke alltid er flink nok til å ta initiativ eller leve ut potensialet.

Det er alltids noen som er finere og kulere enn meg, men når en del mennesker faktisk liker meg for den jeg er så vil jeg ikke ødelegge det ved å føle meg stygg og uten verdi.

Selv de merst vellykkede har komplekser, men de er kommet dit de er fordi de har valgt å fokusere på målet fremfor alt som hindrer de i å nå målet.

De fleste liker målbevisste, positive mennesker.

De færreste liker negative mennesker som bare ser hindringer, og selv om de kanskje liker mennesket pga andre egenskaper så orker de ikke være med han / hun fordi det blir så slitsomt med mas om negative ting.

Det er ditt liv og dine muligheter.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Hva er fellesnevneren for det du sier?

Er ikke en gutt som har ett nesebor mye større enn dt andre stygt?

Lenke til kommentar

pleier bare og lese her.. men må bare svare..

HVORFOR går du rundt og tenker på slike ting? En gutt med det er pen på SIN MÅTE. du er et perfekt vesen som ikke er stygg! du er perfekt! du er den feteste fyren på skola! Når du går rundt og tenker på alt det negative så blir du negativ!

Lenke til kommentar
Gjest Embla

Du er åpenbart en selvopptatt idiot som kun poster her for at folk skal si at du ikke er stygg. Jeg kan gjerne tro på at du er så stygg som du sier, og det bryr meg absolutt ikke. Jeg skjønner godt at folk ikke vil ha deg som venn på facebook sånn som holdningen din er. Slutt å vær så utrolig SIPPETE og prøv litt hardere å få deg venner. Eventuelt kan du jo spille wow. Bare slutt å syt på forum.

Lenke til kommentar

Du er åpenbart en selvopptatt idiot som kun poster her for at folk skal si at du ikke er stygg. Jeg kan gjerne tro på at du er så stygg som du sier, og det bryr meg absolutt ikke. Jeg skjønner godt at folk ikke vil ha deg som venn på facebook sånn som holdningen din er. Slutt å vær så utrolig SIPPETE og prøv litt hardere å få deg venner. Eventuelt kan du jo spille wow. Bare slutt å syt på forum.

Word!

Skjønner virkelig ikke hvorfor du spør om hjelp her! Begynner å bli temmelig lei det drittpratet ditt og du gir rett og slett faen i alle her som prøver å hjelpe deg. Er ikke bare jeg som har sett det heller. BadCat gir det et langt svar som skal hjelpe deg å tenke positivt, men svarer ditt er at det ene neseboret ditt er større enn det andre.

Nei, for deg er det nok bare å sitte å rotne alene på rommet ditt, for venner vil du ikke få slik som du oppfører deg. Skjerp deg!

I'm out!

Lenke til kommentar
Gjest Embla

Du får tydeligvis ikke med deg en dritt av det folk svarer her. For det første er det bare tilbakestående å spørre om hvordan du skal oppføre deg, spesielt siden både jeg og Kristian nettop har fortalt deg akkurat det (dog i en ganske ironisk tone). Du har også fått mange råd fra de andre her inne, som faktisk er seriøse og kunne hjulpet deg, men du tar det rett og slett ikke til deg.

Slutt å oppføre deg som en tragisk sippeunge. Innse at folk ikke liker deg, sannsynligvis ikke fordi du er så stygg som du påstår, men fordi du sutrer og klager, og når folk prøver å hjelpe, tar du det ikke til deg.

Lenke til kommentar

I forrige tråd fikk du beskjed om at det ikke hjalp å bare åpne en ny en og fortsette.

Hvis du vil ha tråden din gjenåpnet må du ta kontakt med Alastor eller undertegnede så skal vi få ordnet det.

Spydigheter mot brukere, spam o.l. fører bare til utestengelse hvis det fortsetter da vi ønsker en hyggelig tone på forumet.

Stenges!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...