Asken Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Det som går igjen i tråden. Vær positiv, smil (med tenner eller uten tenner, ditt valg), prøv å passe inn i klassen og så kan du også prøve å snakke med folk i klassen. Hvordan du skal passe inn i klassen kan vi ikke svare på fordi vi ikke vet hvordan folka i klassen er, så det må du prøve å finne ut selv. Endret 21. mars 2010 av Ashen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du nekter jo å høre på råd og er kritisk til alt. Du snakker hele tiden om vennefellen, men jeg tror at det er viktigere for deg å fokusere på å først få venner før du i det hele tatt tenker på å få en kjærste. Du kan ikke gå i en vennefelle om du sitter for deg selv i hjørnet og ser alvrlig ut fordi du har stygge tenner og er misfornøyd med deg selv. Mitt tips, gå til psykolog. Du har tydligvis store sosiale problemer i tilegg til ekstremt lav selvtillit og dårlig selvbilde. Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Går i en klasse som er veldig sosiale, men man må ta intiativet først. Så...... Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) ....ta initiativet. Endret 21. mars 2010 av Ashen Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du nekter jo å høre på råd og er kritisk til alt. Du snakker hele tiden om vennefellen, men jeg tror at det er viktigere for deg å fokusere på å først få venner før du i det hele tatt tenker på å få en kjærste. Du kan ikke gå i en vennefelle om du sitter for deg selv i hjørnet og ser alvrlig ut fordi du har stygge tenner og er misfornøyd med deg selv. Mitt tips, gå til psykolog. Du har tydligvis store sosiale problemer i tilegg til ekstremt lav selvtillit og dårlig selvbilde. Slapp av litt. Det han spør om, er egentlig vanlig tenårings spørsmål. Det er mange som sliter med det her, men tør\gidder ikke å snakke om det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Et meget ufint innlegg og påfølgende svar er slettet. Det var i tillegg misbruk av gjestefunksjonen. Husk at vi kan se ip-adressen til gjestepostere, og søke de opp/utlevere IP adressen til rette instanser (politi, ISP eller lignende) om det blir nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva har jeg gjort galt? Blir jeg anmeldt for å ha lav sosial intellegens? Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skjønner virkelig ikke hvorfor du fortsatt sutrer over at ingen hjelper deg. Den eneste her som vil du skal misslykkes er deg selv! Se på hva de andre har skrevet og tenk over det. Psykologi er også noe veldig mange ser på som en negativ ting, men jeg anbefaler virkelig å prøve. Det kan virkelig få sommerfuglen ut av puppen! Ønsker deg lykke til, men du er nødt til å endre innstillingen din -Kristiantre Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har styggt ansikt generelt. Ser ut som ett barn, ikke en ungdom Blir jeg virkelig sett rart på uansett hva jeg gjør pga jeg går 4 dager på unormal skole? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Gadd ikke å engasjere meg lenger, men måtte inn for å se hva status er, og fortsatt samme gnålet som går igjen. Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men trenger hjelp! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Problem solved: Du har fått alt av hjelp du trenger i denne tråden . Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Last ned Secrets of the Alpha Man av Carlos Xuma og hør på det med en åpen innstilling. Ikke ha den samme negative innstillinga du har hatt i de to trådene dine. Hvis du klarer å gjøre som han sier du skal gjøre, blir du kul og får venner. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men trenger hjelp! Du trenger oppmerksomhet, og jeg er ikke lenger så sikker på om den case'n her har rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva har jeg gjort galt? Blir jeg anmeldt for å ha lav sosial intellegens? Mitt innlegg var ikke rettet mot deg, men mot en annen deltaker i diskusjonen. Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er det slik at jenter vil bli venn med eldre gutter for å føle seg passet på? Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Troller ikke. Men idag så er det ett møte om at jeg skal kunne gå der en hel dag på skolen i uken. Har vært der en halv dag til nå. Hva skal jeg gjøre bedre når jeg begynner der en hel dag? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Alt ble straks litt klarere. Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hva ble klarere? Er det positivt? Fortell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg