Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor godtar de ikke?

Gjest Extra forvirret

Anbefalte innlegg

Det som går igjen i tråden.

Vær positiv, smil (med tenner eller uten tenner, ditt valg), prøv å passe inn i klassen og så kan du også prøve å snakke med folk i klassen.

Hvordan du skal passe inn i klassen kan vi ikke svare på fordi vi ikke vet hvordan folka i klassen er, så det må du prøve å finne ut selv.

Endret av Ashen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nekter jo å høre på råd og er kritisk til alt.

Du snakker hele tiden om vennefellen, men jeg tror at det er viktigere for deg å fokusere på å først få venner før du i det hele tatt tenker på å få en kjærste. Du kan ikke gå i en vennefelle om du sitter for deg selv i hjørnet og ser alvrlig ut fordi du har stygge tenner og er misfornøyd med deg selv.

Mitt tips, gå til psykolog. Du har tydligvis store sosiale problemer i tilegg til ekstremt lav selvtillit og dårlig selvbilde.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Du nekter jo å høre på råd og er kritisk til alt.

Du snakker hele tiden om vennefellen, men jeg tror at det er viktigere for deg å fokusere på å først få venner før du i det hele tatt tenker på å få en kjærste. Du kan ikke gå i en vennefelle om du sitter for deg selv i hjørnet og ser alvrlig ut fordi du har stygge tenner og er misfornøyd med deg selv.

Mitt tips, gå til psykolog. Du har tydligvis store sosiale problemer i tilegg til ekstremt lav selvtillit og dårlig selvbilde.

Slapp av litt. Det han spør om, er egentlig vanlig tenårings spørsmål. Det er mange som sliter med det her, men tør\gidder ikke å snakke om det.

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvorfor du fortsatt sutrer over at ingen hjelper deg.

Den eneste her som vil du skal misslykkes er deg selv!

Se på hva de andre har skrevet og tenk over det. Psykologi er også noe veldig mange ser på som en negativ ting, men jeg anbefaler virkelig å prøve. Det kan virkelig få sommerfuglen ut av puppen!

Ønsker deg lykke til, men du er nødt til å endre innstillingen din :thumbup:

-Kristiantre

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Har styggt ansikt generelt.

Ser ut som ett barn, ikke en ungdom

Blir jeg virkelig sett rart på uansett hva jeg gjør pga jeg går 4 dager på unormal skole?

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Troller ikke. Men idag så er det ett møte om at jeg skal kunne gå der en hel dag på skolen i uken. Har vært der en halv dag til nå. Hva skal jeg gjøre bedre når jeg begynner der en hel dag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...