Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor godtar de ikke?

Gjest Extra forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Extra forvirret

Det virker som det er skikkelig kaos i hodet ditt!

Du virker besatt for at folk skal adde deg på face.. Men hva vil du skal skje etter det? Det er ikke slik at folk uansett vil prate til deg irl eller på face om du ikke gir et godt inntrykk.

Og det virker rett og slett som om du har bestemt deg for at ting ikke vil gå med det synet du har på deg selv. Du velger å spørre om råd du egentlig ikke bryr deg om, Hvorfor skjønner jeg ikke.

Det å starte i en ny klasse føles rart og skummelt for deg selv, men for de som går i klassen er det bare spennende og de fleste har et nøytralt inntrykk av deg med en gang. Når du velger å ikke prate med dem og adde de på face uten å prate vil ikke dette gi et veldig godt utgangspunkt.

Hva vil du egentlig med denne tråden videre? Tips har du allerede fått.

-Kristiantre

Hva skal jeg gjøre for å rette opp førsteintrykket? Hva skal jeg gjøre nestegang jeg skal dit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Extra forvirret

Hva mener du med Creepe folk ut?

PS. Skal jeg være den som folk ser at det ikke er så bra med for tiden. Eller skal jeg være? Ja, hva?

Lenke til kommentar

For meg virker det som om du vil bli venn med folk så fort som mulig, så da må du prøve å passe inn med de du vil være venn med og ikke minst være positiv og glad. Lettere å like en som smiler og er glad enn en som er sur / trist. Som jeg skrev tidligere, du vil nok finne ut at det er lett å bli kjent med folk når du er i klassen i heltid og ikke bare en gang i blant.

Men hvis du ikke har det bra for tiden så kan du alltids snakke med noen her -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530 . Ikke sitt inne med problemene dine, få de ut.

Endret av Ashen
Lenke til kommentar

Om du vil være deg selv, så går det fint, men det ser ikke ut som at det hjelper. Se på innlegget jeg skrev på forrige side. Jeg tror oppriktig at det er det som kan hjelpe deg mest. Ikke vær den som klager over hvor fælt man har det, det er ikke det som gir deg venner.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Smil og vær glad? Jeg har stygge tenner!

Vanskelig å snakke med folk da... Vet ikke hvordan man starter en samtale?

Lenke til kommentar

Smil og vær glad? Jeg har stygge tenner!

Vanskelig å snakke med folk da... Vet ikke hvordan man starter en samtale?

Du trenger ikke vise tenner når du smiler :thumbup:

Hvordan starte en samtale:

Kan være greit å begynne med "Hei"

Finn ut hva h*n liker. Og spør om ting h*n kan. Så kan du istedet sitte å høre på h*n "bable" i flere timer om ting h*n interesserer seg for. Så får du "jatte" med så går det greit.

Endret av Ashen
Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Men det er egentlig èn elev jg sikter til. Og den eleven er vanskelig å snakke med fordi hun er litt søt...

Smiling uten tenner ser LITT Homse ut. Bedre å vise at man har selvtillit og vise stygge tenner enn å virke som Homse vel?

Lenke til kommentar

Du jobber virkelig i mot alle som prøver å gi deg tips :nei:

Hva er homsete å smile uten tenner?

Og du sier du sikter til en jente, det er bra du har lyst til å ta iniativ, men prøv å bli litt kjent med alle sammen! Noen liker deg, andre liker deg ikke, sånn er det med alle. Finn ut hvem som liker deg som person før du bestemmer at ingen liker deg!!! Du er nok mye bedre enn hva du selv tror.

Det virker som om du har veldig dårlig selvtillitt. Endre på dette! Du er helt ny og kan ikke forvente å bli kjekkasen i klassen blandt jentene med en gang. Finn det noen ordentlige venner og vis at du er en sosial person og er en av gjengen. Ikke prøv for hardt på jentene på starten, da blir du sett på som en creepy stalker.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

400px-Trollface_HD.jpg

Du har svart på spørsmålet ditt. Bygg opp selvtilliten og smil.

Var bildet ment som at jeg skulle smile med eller uten tenner?

Og når skal jeg prøve meg på jenter da? Etter jeg har havnet i vennefellen? LOL!

Lenke til kommentar

Ser du tenker mye på hvem som er stygg og hvem som er pen. Er bare å skjerpe seg, hvis du er så innstilt på å være "stygg" så kommer du ingen vei.

Hvis du allerede har bestemt deg for at du er verdiløs er det ingen som kommer til å krangle med deg. Slut å synes synd på deg selv og begynn å være rå!

Venner først så facebook. Sjekke damer: Dra på fest og drikk deg full, hvis du er helt fatal til vanlig så kanskje du klarer deg bedre i fylla. Har aldri vært min ting, men jeg kjenner noen som ikke klarer å sjekke damer hvis de er edru.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Man er det man vil være, og folk sier man er.

Ingenting er ment og ikke ment lizm.

Men hva mente du med bildet?

Lenke til kommentar

Du jobber i mot alle som gir deg tips.

eksempel:

- Smil og vær glad? Jeg har stygge tenner!

- Du trenger ikke vise tenner når du smile.

- Smiling uten tenner ser LITT Homse ut. Bedre å vise at man har selvtillit og vise stygge tenner enn å virke som Homse vel?

Endret av Ashen
Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Jeg trodde det var ett tegn på om man skulle smile med eller uten tenner. Men neida. Ingen hjelp. Her sitter jeg i vennefellen og rotner.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Men dere sier jo at jeg ikke kan bli venner med dem og alt og alt slikt. Det virker som jeg ha spurt dere om ett valg mellom ting. Men jeg spør om hjelp til èn ting. Da kan dere ikke råde meg til noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...