Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor godtar de ikke?

Gjest Extra forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Extra forvirret

Hey, jeg har begynt på en ny skole. Og har funnet noen av personene der på FaceBook. Det som er problemet er at jeg har vanskelig for å snakke med folk jeg ikke kjenner, uansett så er jeg stygg, så ingen vil nok snakke med meg med mindre jeg tar intiativet først. Disse jentene jeg vet om, men aldri har snakket med prøvde jeg å adde som venn på Face. Jeg har sett de er ofte på. Men de har ennå ikke godtatt. Når jeg går på profilen så står det at de de ikke har svart/godtatt eller gjort noe med venneinv.'-en min. Hva skjer? Hvorfor vil de ikke adde meg? PS. De vet det er meg. Så det kan de ikke ha som unnskyldning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, jeg har begynt på en ny skole. Og har funnet noen av personene der på FaceBook. Det som er problemet er at jeg har vanskelig for å snakke med folk jeg ikke kjenner, uansett så er jeg stygg, så ingen vil nok snakke med meg med mindre jeg tar intiativet først. Disse jentene jeg vet om, men aldri har snakket med prøvde jeg å adde som venn på Face. Jeg har sett de er ofte på. Men de har ennå ikke godtatt. Når jeg går på profilen så står det at de de ikke har svart/godtatt eller gjort noe med venneinv.'-en min. Hva skjer? Hvorfor vil de ikke adde meg? PS. De vet det er meg. Så det kan de ikke ha som unnskyldning.

Jeg forstår at du er den samme personen som jeg har prøvd å snakke til i uminnelige tider nå. Og jeg kan si deg at denne tråden ikke vil bli noen suksess, og du kan bare glemme å få noe hjelp ved å skilte med at du er stygg.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Men jeg er stygg...

Ja, det er jenter jeg legger til.

Har jeg ødelagt ett mulig vennskap fordi fordi jeg ønsket å adde dem på Face, men de godtok ikke, og dermed forstår hvorfor jeg nestegang snakker med dem, at det er fordi det er eneste måte å bli kjent på. Men merkelig. Med andre venner jeg har hatt på min forrige Face så added jeg helt random folk uten å vite hvem de var. De godtok bare... Så...

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Har jeg ødelagt ett mulig vennskap fordi fordi jeg ønsket å adde dem på Face,

Men jeg er stygg...

Hva prøver du å si her? Er jeg stygg? Har jeg ødelagt ett mulig vennskap, evnt ett fremtidig forhold pga dette her? Eller omvendt?

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

HVA ER DET DU MENER!? Hva prater du om!? Selvoppfyllende profeti!? Har jeg ødelagt ett mulig vennskap? Eller? Hva er du vil si!?

Lenke til kommentar

HVA ER DET DU MENER!? Hva prater du om!? Selvoppfyllende profeti!? Har jeg ødelagt ett mulig vennskap? Eller? Hva er du vil si!?

Du ødelegger for deg selv fordi du henger deg opp i at du er stygg. For alt jeg vet kan det sikkert stemme, men det skal ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Poenget er om jeg har ødelagt ett mulig vennskap fordi jeg prøvde å bli venn med dem på Face uten å ha snakket med dem irl. Jeg er stygg, det har mye å si.

Lenke til kommentar

Hva var tanken bak å adde dem på Facebook, uten at dere er venner? Jeg forstår godt at de ikke adder deg.

Hvis du bare plukker ut jentene, og gjerne de fineste, så stiller du deg selv i et dårlig lys. De begynner å fundere på hvorfor.

Jeg ga deg egentlig fasiten lengre opp her. Bli kjent med dem IRL, deretter adder du.

Hvorvidt du har spolert dette vet jeg ikke, men jeg ser ikke for meg at du har noe å tape på å prøve.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Jeg forventer ett ærlig svar. Har prøvd å bli kjent med dem irl. Men de kan heller ikke unnskylde seg med at jeg plukker ut de fineste, de er de eneste jeg fant på Facebook, så der har jeg unnskyldninger.

Har denne handlingen gjort det mere negativt eller positivt?

Lenke til kommentar

Hele poenget er at du skal adde venner på FB, ikke folk du har sett. Bare fordi du går på skole eller går i klassen dems, betyr ikke det at dere er venner. Du må faktisk være venner for å bli venner på FB

Det er ikke rart de ikke tilater deg som venn, når de aldri har snakket med deg en gang. Dere er ikke venner så det er ikke vits å sende dem venneforespørsler. Bli kjent med dem, så kan du begynner å sende dem forespørsler. Uavhegig om du er stygg eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Extra forvirret

Så jeg har ikke ødelagt ett mulig vennskap? Hun ene er faktisk litt pen.

Men hva om de spør nestegang om det var jeg som ville adde dem på Face. Hva skal jeg svare?

Situasjonen NÅ blir:

Dem/Hun/En av dem/: Prøvde du å adde meg på Face?

Jeg: Ja

Dem/Hun/En av dem): Men hvorfor? Vi kjenner hverandre ikke engang?

Jeg: Øh.....

Og der sitter jeg fint i det. Har vel egentlig tapt før kampen ha begynt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...