asyrst Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvordan browser jeg gjennom flere arbeidsgrupper i XP? de vises ikke på mine nettverkssteder. Står bare arbeidsgruppen min. edit: har en router foresten... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 ingen som vet de da? Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har du ikke noe som heter "entire network" eller.no Men alle maskinene må vel ha aktivert "deling" For å finne maskinnavn, så er det vel bare å skrive "net view" fra cmd Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Har du ikke noe som heter "entire network" eller.no Men alle maskinene må vel ha aktivert "deling" For å finne maskinnavn, så er det vel bare å skrive "net view" fra cmd jeg finner maskinen som er på mitt eget nettverk, men jeg kan ikke åpne maskiner på andre nettverk . f.eks MSHOME. Jeg er på HOME NETWORK. Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bare å skrive //maskinnavn i IE det Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Bare å skrive //maskinnavn i IE det åååh halloo da. Jeg snakker om ARBEIDSGRUPPER ikke maskiner. går det an å forstå det? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jeg vet om noen muligheter, men siden du er så spydig. gir jeg deg ikke noen av mulighetene. :-?. Liker ikke å få dritt slengt etter meg hvis en av mine muligheter ikke stemmer for akkurat deg. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 få dritt slengt etter deg?? hvem har sagt at jeg har vært spydig mot deg? blir bare så irritert når folk ikke skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jeg finner maskinen som er på mitt eget nettverk, men jeg kan ikke åpne maskiner på andre nettverk . f.eks MSHOME. Jeg er på HOME NETWORK. åååh halloo da. Jeg snakker om ARBEIDSGRUPPER ikke maskiner. går det an å forstå det? Du får jo svar på det du spør om .. Du sier maskiner, ikke arbeidsgrupper.. Går det an å forstå det? Leggetid for deg nå vel.. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 jeg finner maskinen som er på mitt eget nettverk, men jeg kan ikke åpne maskiner på andre nettverk . f.eks MSHOME. Jeg er på HOME NETWORK. åååh halloo da. Jeg snakker om ARBEIDSGRUPPER ikke maskiner. går det an å forstå det? Du får jo svar på det du spør om .. Du sier maskiner, ikke arbeidsgrupper.. Går det an å forstå det? Leggetid for deg nå vel.. åpne maskiner på andre nettverk ja. Er dette virkelig så vanskelig å forstå. ok. Jeg innrømmer at det skulle stått arbeidsgrupper i stedet for nettverk. Hvis dere ikke har noe fornuftig å komme med, d r i t f a e n. ikke kom her å påstå att du ikke skjønner hva jeg mener når jeg skriver opp navn på to forskjellige nettverk....ooops....arbeidsgrupper. er det forresten noen som har en mulig løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 nettverk er ikke dermed sagt synonymt med arbeidsgruppe.. Man kan ha flere arbeidsgrupper innenfor et nettverk!! Var det ikke leggetid..? Sorry, at jeg prøvde å hjelpe da! Skal ikke skje igjen! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Skjerp kranglinga deres nå, vi vil IKKE ha krangling på forumet vårt. Det enste som jeg kommer på i farten er og skrive net view i kommandolinjen, da får du frem alle maskinen i nettverket :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå