Lucho Gonzalez Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) jeg var skade 2-3 måneder, kom tilbake på slutten av januar men jeg har slite utrolig mye med hold/sting spiser ca. 1 - 2 timer før treninga. og det er ikke sån at jeg ikke er ofte aktiv, løper 2 ganger i uka, enten 4x4 eller jogge ca 5 km, + fotball da nesten hverdag og styrketrening, så jeg trener mye, vet dere hvordan jeg kan unngå det, har det med mat å gjøre. det har skjedd hver eneste trening i snart 3 måneder. kan ikke holde på en stein på magen hele tida, og jeg bygner å få vondt nå i andre steder på magen hjelp ! Endret 20. mars 2010 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å unngå det, men du trenger ikke å holde steinen PÅ magen. Til meg holder det at jeg holder rundt en liten stein (gjerne som passer litt i hånden også), så bare knytter jeg neven og fortsetter. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å unngå det, men du trenger ikke å holde steinen PÅ magen. Til meg holder det at jeg holder rundt en liten stein (gjerne som passer litt i hånden også), så bare knytter jeg neven og fortsetter. så du mener at jeg skal bare HOLDE steinen, trenger ikke å presse'n på magen,, liksom har det ingenting med saken å gjøre ?? hallo ! Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vel, jeg har hatt sting mange ganger, men jeg har ALDRI holdt steinen på magen... Alt jeg har gjort er å ta opp en stein på veien eller om jeg har hatt en i lomma, knytt hånden rundt den og bare fortsett videre så forsvinner det til meg Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Vel, jeg har hatt sting mange ganger, men jeg har ALDRI holdt steinen på magen... Alt jeg har gjort er å ta opp en stein på veien eller om jeg har hatt en i lomma, knytt hånden rundt den og bare fortsett videre så forsvinner det til meg det høres magic ut.. skal prøve neste gang. tusen takk for tipsen Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bare hyggelig Bare husk at en stein du finner som du synes ligger godt i hånden er bedre å løpe/jogge/etc. med enn en med en stor skarp kant som skjærer inn i håndflate/fingrer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Varmer du godt nok opp? Eneste gangene jeg får hold er når jeg begynner for hardt og får vondt for å puste. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du får hold fordi du spiser før trening. La det gå MINST 1 time fra da spiser til du tar en treningsøkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå