Zander91 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hei I mine yngre dager spillte jeg et spill som jeg av en eller annen grunn plutselig fikk lyst til å spille igjen Men jeg klarer ikke huske hva det heter. Man styrte et blått/lilla romvesengreie. Hele poenget var å klikke på forskjellige ting på skjermen for å så 'få' de ordene, f.eks hvis du klikket på en bjelle fikk du ordet 'bell'. Disse ordene skulle du bruke til å fylle inn blanke områder på et ark ved slutten av verdnen. Altså, det er et engelsk pek og klikk spill. Noen som vet hva det heter? Det er ikke et internett spill. Endret 20. mars 2010 av Zander91 Lenke til kommentar
cookieman Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ''De forsvundene ordene'' eller noe sånnt heter spillet Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 ''De forsvundene ordene'' eller noe sånnt heter spillet Finner ikke noe om dette på google.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Aldri hørt om det, men det minner mye om Bookworm Adventures. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå