Rambol Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei. Jeg kommer ikke inn på www.komplett.no, hva kan være årsaken til dette? Dette har vart en god stund og det fungerer ikke selv om jeg forsøker å gå inn via reklamelink. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Inn på hovedsiden? Jeg kom inn. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Kommer ikke inn på hovedsiden eller link til produkter hos Komplett....utrolig irriterende. Har problemer med å få sikkerhetsprogrammet McAfee til å fungere skikkelig også, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre. Forsøker å komme inn på brukerstøttesiden til McAfee via Dell sine supportsider hvor de har lagt ut linken http://ts.mcafeehelp.com/default.asp?siteID=60 men kommer heller ikke inn på denne siden...Hjelper Dell kundeservice til med spm vedr McAfee, noen som vet? Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 vil anta at det er noe galt med antivirusen din da. slå den av og test nettsidene igjen. fungerer det har du funnet problemet. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Finner heller ikke et alternativ i McAfee hvor jeg kan skru den av...hm Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Høyreklikk på ikonet nede til høyre å velg avslutt Endret 20. mars 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Valgte du å kjøpe McAfee® Security Centre, eller er abonemanget utgått? Hvis du ikke har et abonemang, så avinstaller McAfee, se "Problemer med å avinstallere antivirusprogrammet", og installer et gratis antivirusprogram, eks. AVG Anti-Virus Free Edition. I Veiledningen finner du også Malwarebytes Anti-Malware, kjør en runde med den også! Last også ned CCleaner, huk bare av "snarvei til skrivebord", under instalasjonen! Gå til Valg/Avansert, og fjern "Bare slett midlertidige filer som er eldre enn 24t" Gå til "Renser", Analyser/Kjør CCleaner Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 http://downforeveryoneorjustme.com/komplett.no Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Høyreklikker på ikonet, avslutt er ikke et alternativ. Jeg har et abbonement som fulgte med Dell maskinen min, abbonementet går ut i februar 2011. Har kjørt anti-malware og fått fjernet 1 infisert fil. Testet linken, komplett var oppe, men fungerer ikke på min pc. Windows defender har nå også fått et utropstegn på seg...får vel ikke oppdatert den heller nå da. I og med at McAfee fulgte med Dell maskinen og jeg har et abbonement, yter de da support på programmet? Kommer som sagt ikke inn på supportsidene til McAfee heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå