Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke inn på www.komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke inn på hovedsiden eller link til produkter hos Komplett....utrolig irriterende.

Har problemer med å få sikkerhetsprogrammet McAfee til å fungere skikkelig også, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.

Forsøker å komme inn på brukerstøttesiden til McAfee via Dell sine supportsider hvor de har lagt ut linken http://ts.mcafeehelp.com/default.asp?siteID=60 men kommer heller ikke inn på denne siden...Hjelper Dell kundeservice til med spm vedr McAfee, noen som vet?

Lenke til kommentar

Valgte du å kjøpe McAfee® Security Centre, eller er abonemanget utgått?

Hvis du ikke har et abonemang, så avinstaller McAfee, se "Problemer med å avinstallere antivirusprogrammet", og installer et gratis antivirusprogram, eks. AVG Anti-Virus Free Edition.

I Veiledningen finner du også Malwarebytes Anti-Malware, kjør en runde med den også!

Last også ned CCleaner, huk bare av "snarvei til skrivebord", under instalasjonen!

Gå til Valg/Avansert, og fjern "Bare slett midlertidige filer som er eldre enn 24t"

Gå til "Renser", Analyser/Kjør CCleaner

Lenke til kommentar

Høyreklikker på ikonet, avslutt er ikke et alternativ.

Jeg har et abbonement som fulgte med Dell maskinen min, abbonementet går ut i februar 2011.

Har kjørt anti-malware og fått fjernet 1 infisert fil.

Testet linken, komplett var oppe, men fungerer ikke på min pc.

Windows defender har nå også fått et utropstegn på seg...får vel ikke oppdatert den heller nå da.

I og med at McAfee fulgte med Dell maskinen og jeg har et abbonement, yter de da support på programmet? Kommer som sagt ikke inn på supportsidene til McAfee heller. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...