pocket-bike Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 kule drømmer men fint om flere kan skrive!! PS les alle der er morsomme Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hm, har hatt en del smårare drømmer opp igjennom åra ... En gang sto jeg ved døra til verandaen i stua sammen med en eiendomsmegler og faren min. Plutselig kom det 30-40 veps på størrelse med fotballer som stakk meg gjentatte ganger i nakken, til slutt så hardt at jeg våknet, viste seg at jeg sov på hånda mi og min hypotese er at kroppen min slo meg for å vekke meg så jeg ikke skulle miste hånda! :o En annen gang var det samme greia (sov på hånda mi). Da presset en kompis av meg et dyr med froskebein og bille-kropp inn i hånda mi, som gir meg mega noia (har fobi mot alt som lever og er mindre enn tommelen min). Rullet nesten ut av senga når jeg kasta hånda mi rundt meg. Her er en lang en jeg skreiv ned for to år siden (på engelsk): Okey, probably none of it will make sense. So, I go to some place with a friend (I think it was a dude called Jesper), there's an escalator there, so we jump on it and roll down the tunnel, when we get downstairs we're in a circular cavething with electric lit torches, a couch and some other sitting arrangements, after sitting for a while we get bored of waiting for the others to arrive, so we go back upstairs again, or I guees we did, I only remember going down the escalator again, but this time with something it my outh, like one third of an uncooked potato or something, lol wtf. (probably my tongue being dry). And we also had Peter, Eirik and Jan-Petter with us. Oh, and some dead animal behind my feet, a rat I think. We had all been summoned there by sms from, uh, someone. Well, after being in that circular cavething for a while I found out I wanted to move on before stuff started to happen, no I don't know what "stuff" I was afraid off, but I wanted to move on! So I "find" a door in the cave, "find" as in suddenly see the normal wooden door in the middle of a cave. Well, me, Peter and Jan-Petter go through the door and enter this massive cave system, so we start running, since we had far to go! I felt a little like the orks in the hobbit I think. While in the cave we pass a little girl that is being told that she can make 1200 sek /week on watching some horses and she also gets to ride them from time to time (which I think was the main attraction), yes, inside the cave. but we move on! after lots of turns here and there we pass the girl again and I have a shovel in my hand and someone ordered me to hit her with it, so of course I did, I hit here like on the chin, but she still straight down, as in her body was vertical when falling. Well, moving on, we finally reach our destination, this big barn (we're still in the cave, ye). Suddenly Jan-Petter and Peter are switched with a bunch of people I only hang out with when it's full moon on the 29th of feb. So we go inside and watch a movie and smoke some pot (which is basically all we do when I hang out with IRL too ), after a while one of the idiots in this gang starts screaming and throwing the furniture around, so I run out and find a hatch up to safety. Where I am reunited with Jan-Petter and Peter and we're suddenly at some sportsarrangement in the middle east, probably Egypt (my father is from there), Peter kinda disappears but me and Jan-Petter talks to some odd looking guys, as in really odd. they wore like nothing but a rag to hide their penis, but they still looked very impressive and important, because of their simple drawings on their body combined with their necklaces and bracers made of bones, altso other accessories made out of bones. Well, with me being as adequate as a cow it's not easy to describe them, but they looked mighty as fuck, believe me! Well, men and Jan-Petter talk with these guys and they turn out to be copts, same as me, native egyptians, after a while Jan-Petter pointed out that I should've known by looking at their skin, becuse it was fur like :o You see, somehow that's how real copts looked like! everybody knows that, right? No? well, that's how it was in my dream, so shut it and read on, bastard. During the conversation one of the copts tells me that he can answer all my questions in life if I let him, so of course I do, so first he tells me to touch his chest, and I get like a little trip, in the dream, then he looks satisfied with the result of that, so he grabs my arms, right before the elbow, and I grab his and the he like holds me over his head and I rose my feet up in the air and then all just started to spin a little, and then I tripped like forever. ( I am not sure if I actually tripped, but in the dream I did and it was awesome, even if it didn't happen ) Well, suddenly the trip part is over, and I am in the street somewhere, alone, so I start walking home,which was a little odd concidering that I've never seen the place I was at neither in dreams, rl or pictures. Well, on my way home I pass a large white skyscraper, with some persons , uh, bullying this girl, like beating a little at her and such, but their intention was to kill her, so I try to call the police, but while I wait for the police to answer one of the girls that is beating the girl explains why they're doing it. It turns out she was a SCIENTOLOGIST! OH MY GOD. Well, that and that she had raped and tortured alot of other girls, like really tortured, hung them in the middle of room, using fish hooks on their skin while sprayeing acid from shower heads and other nice things. So I decided that she deserved the beating and went on home, I looked over my shoulder from time to time, they really gave her a good beating, like with large poles, letting them fall down and bonk her head, and other odd stuff like that. Well, I never reacherd home, but I got to some hotell thingie, I go inside and meet Eirik again, this part of the dream I don't remember to clear. but I'll sumarise: Eirik brings me to some room where you can watch other rooms, for instance that cavething I was in the begining of the dream, and it became clear to me why I had been summoned there, someone wanted revenge on me for one thing or another, and that potato and rat was the begining, but luckily I got away! As far as I remember there where supposed to be some sick mind games played with me and the other boys who where there, but they somehow stopped it. that was all I remember at this time, was something more about scientology in here and more stuff that made it all actually fit toegether, but I'll add whatever I remember later, if anyone asks me to Gah, wish I remembered what the copts guy told me En annen gang drømte jeg at jeg var en flue og så kanskje 15 forskjellige bilder som hang sammen med små sprekker i mellom. Endret 3. april 2010 av Gamlemor Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg drømte at stuart little gjekk opp på sida av ein skyskrapar i pastellfargar, med plankar stikkande ut sida som ei trapp. Midt på veggen var ei dør, der gjekk han inn, og heile bygninga var ein endelaus stor gymsal. Ut av ingenting kom ein svevande SALDO: og tok tak rundt stuart little. Han klemte så hardt at hjerna kom ut av hovudet til stuart. Men det var ikkje berre hjernemasse som var der, det kom også ut ein banan. Eg var i 7-årsalderen når eg drømte dette. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Jeg drømte om 2 elefanter med knærne i bakken som malte verdenskartet med snabelen. Grunnet for dette er at samme dagen så jeg en delfin som malte (artikkel på dagbla eller vg) og så et gammelt verdenskart. Elefantene kom grunnet jeg så en fyr utkledd som elefant hos noen videoer til en fransk morro fyr (ja dere vet hvem). Jeg merket at jeg så samme elefantdrakten i 2 videoer. En der han brukte den. Og en der noen annen brukte den mens mange andre brukte drakter også. Drømte også i nyere tid at det var en WoW patch på 28 gigabyte som nettopp kom ut. Og jeg spiller ikke WoW! Haha! 1 år siden sist jeg prøvde. Endret 4. april 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Ida_1 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg drømte en gang at jeg var på et kjøpesenter som vi har i nærheten av hvor jeg bor. Coob Obs er en av de butikkene som befinner seg i det kjøpesenteret og som også befant seg i drømmen min. Jeg gikk mot Coob Obs hvor jeg så to personer sitte i hver sin kasse. Den ene var Kurt Nilsen, som ikke hadde noen kunder. Den andre var broren min som heller ikke hadde noen kunder. Derfor gikk jeg til broren min for å snakke med han, men så fikk han plutselig noen kunder. Kurt Nilsen hadde fortsatt ingen kunder og så meget lei seg ut. Siden broren min fikk kunder bestemte jeg meg for å gå videre på kjøpesenteret. Plutselig ser jeg søsteren min stå foran Nille med et skilt hvor det står "Redd Kattedama". Jeg bare "whaat?" og går bort til henne og spør hvorfor hun står med her med det skiltet. Husker ikke helt hva hun sier, men plutselig er hun, moren min og jeg inne i noen hemmelige ganger som vist nok fins på kjøpesenteret. Vi går rundt og samler opp kattunger og gir dem til denne såkalte kattedamen. Jeg tror denne kattedamen så ut som kattendamen i the simpsons, bare i levende form. For en rar drøm.. Lenke til kommentar
pocket-bike Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 lol random's i like it. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Den rareste? Vanskelig.. Har utrolig mange rare drømmer. Jeg har drømt at jeg var i en slags ørken der noen stjålet alle sanddynene. Det var en liten elv der, i ørkenen og et veldig høyt, tynt hus. I elva var det svømmende støvsugere som ikke kunne svømme og det var en metallbøtte med noe ekle greier i. Jeg måtte løpe opp en svimmel trapp i huset for å hente noen lekefigurer men det var veldig vanskelig fordi trappa var svimmel Når jeg kom på toppen av trappa så blåste det veldig men jeg fikk tak i figurene og så satte jeg dem tilbake og gikk ned. Det hadde kom fisker også i elva da. En annen gang drømte jeg at jeg og noen venner var på kjøretur på fjelle og så måtte vi plukke opp en vaskebjørn. Veninna mi som kjørte kunne ikke kjøre og morderen fra fritt vilt kjørte bak oss og ble veldig sur. Når vi kom oss til rema så kasta vi ut vaskebjørnen og plukka opp en ape. Apen venta i bilen mens jeg og den ene vennina mi gikk inn på rema for å kjøpe sjokolade. Veninna mi drepte morderen fra fritt vilt med å slå den i hode men en toblerone sjokolade.. Har også drømt at jeg måtte gå ned til ica og kjøpe telys for å holde varmen. Det var snø og iskalt ute.. Jeg fikk kjøpt telysene og satte meg utforbi ica og trodde jeg kom til å dø om telyset slukna selv om jeg hadde maaange. Jeg tok av meg skoene og sto heller oppå dem og så kom det noen uteliggere å jaga meg bort fordi de ville ha telyset mitt. Jeg løp til et kjøpesenter og da var det plutselig sommer. Jeg slet med å komme meg gjennom dørene og når jeg endelig kom meg inn gikk jeg opp til 2 etasje og hoppa ned. Jeg landa på gulvet og reiste meg opp før jeg gikk til nille. Det var bare noen av mine.. unormale.. drømmer. Har blandt annet drømt at jeg hadde en japansk tvilling og at jeg var fanga på et tog også menn tror ikke jeg burde skrive mer. :!: Endret 3. september 2010 av Nochan Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Min rareste drømmen: Jeg drømte at jeg surfet rundt på et forum. På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum.På forumet var det en bruker som lurte på min rareste drømmen. Jeg fortalte den, og våknet av at jeg surfet på et forum. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har nok av pussige draumar. Drømte ein gong at eg var på ein russisk stridsvognfabrikk under andre verdenskrig. Stridsvognfabrikken viste seg å vere ei bane frå cod. Der gjekk eg rundt og leitte etter gull, og hadde snart ein sekk ful. Eg står inne i fabrikken. Snur meg rundt for å gå ut, og der er det eit spøkelse som vil ta gullet mitt og drepe meg... Eg svarer noko slik som "ligg unna gullet mitt!" og slår til spøkelset. Knyttneven går sjølvsagt rett gjennom spøkelset og eg treff ei trekasse istaden. Då vaknar eg av at eg har dælja til soveromsveggen med eit brak Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hadde en merkelig drøm i natt. Av en eller annen grunn er fattern en som alltid tar vare på ting og tang, "hvorfor kaste det?". Drømte at bestefar (som er død) kom på besøk som 70-åring. I drømmen hadde fattern funnet og tatt vare på en eldgammel sparkesykkel, jeg mener, gammel! Har vel neppe blitt laget slike engang. Den var i hvert fall laget av solid stål, og platen der du har foten din var laget av en veldig, veldig tjukk stålplate. Sparkesykkelen var ubrukelig og veide sikkert 50kg, men bestefar var i hvert fall fornøyd med at sønnen hans hadde tatt vare på den. For han kunne jo få bruk for den må vite ... Stygg var sparkesykkelen og, så ut som at den var laget av jernbaneskinner. Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg har noen: Når jeg var 4-5 års alderen, elska jeg supermann, fordi jeg hadde et supermannkostyme i skapet som jeg elska. Jeg drømte da at jeg tok på meg den, og at jeg kunne fly ned trappa våres, dette var jo supermorsomt for en 4 åring :!: Jeg har også drømt at jeg drukner, helt til jeg finner ut at jeg kan puste under vann, det er liksom den friskeste luften man kan få i drømmene mine, og da er jeg rundt med fisker og sånn Jeg har også funnet ut at dette er en drøm, og som sagt på 1. side, har jeg vært "gud" i min egen drøm. Det var noe av det morsomste jeg noen gang har gjort, men jeg husker ingen ting fra drømmen, bare at jeg visste at jeg drømte Endret 17. september 2010 av Brun Melk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå