Romy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hei. Trenger litt hjelp her. Jeg bruker Wordpress. Når jeg har nummmeringsliste så ser den slik ut 1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce a nunc lorem. Aliquam sagittis enim in erat mollis gravida. Sed sit amet orci quis est tristique facilisis id et nulla. 2. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce a nunc lorem. Aliquam sagittis enim in erat mollis gravida. Sed sit amet orci quis est tristique facilisis id et nulla. Jeg vil at den skal se slik ut: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce a nunc lorem. Aliquam sagittis enim in erat mollis gravida. Sed sit amet orci quis est tristique facilisis id et nulla. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce a nunc lorem. Aliquam sagittis enim in erat mollis gravida. Sed sit amet orci quis est tristique facilisis id et nulla. Jeg bruker Wordpress sin integrerte funksjon. Regner med at det er noe med CSS stilen. Men når jeg sjekker teamets css stil for .ol og .li så er det ingen css style som er gitt til den. I selve redigeringen så viser den riktig men når jeg publiserer et artikkel så blir det feil. Endret 20. mars 2010 av Romy Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tror du ma bruke text-indent: i css. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Tror du ma bruke text-indent: i css. Hvis du ser på eksemplet mitt så er det ikke den første linjen i teksten men den andre linjen som er problemet. text-indent: er vel kun for første linje!? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Det er list-style-position du er ute etter. ol { list-style-position:outside; } Endret 20. mars 2010 av PHPdude Lenke til kommentar
Romy Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Det er list-style-position du er ute etter. ol { list-style-position:outside; } 100% riktig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå