toazty Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 nå som tv2 har fått rettighetene til å sende PL 3 år fremover, hvordan blir det me oss som har canal+ sport ? vil canal+ fortsatt sende eller blir det kun tv2? tv2 tar vel blod pris for at vi skal få se PL kamper de neste årene.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Etter det jeg har fått meg, så er det bare tv 2 som sender den engelske serien. Canal + fortsetter med å sende kamper fra seria A og La Liga, men IKKE fra den engelske. Jeg personlig ble veldig skuffet. ... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 dette betyr at jeg avslutter mitt canal+ abbn. , 90% av bruken går til PL kamper , hele lørdagen og søndagen min er nå ødelagt av tv2, sitter i spenning å venter på hva tv2 tilbyr kundene sine, og til hvilken pris. jeg betaler 40kr extra pr. mnd for å få canal+ sport kanalene, så uansett så regner jeg med at det blir et skikkelig ran fra tv2 sin side.., menne, sånn som jeg forstod det så har de nå gått til hvert enkelt land for å ingå forhandlinger, før så brukte dem canal+ , som sender i flere land, og har felles sendinger. hvem vil stå for rettighetene i sverige ? finland? osv... hvis det er canal+ så vil vel canal+ fortsatt sende PL kamper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg husker ikke hvem som fikk rettighetene for de andre landene, men det var ikke canal + Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Viasat fikk i sverige. http://fotball.adressa.no/england/article164179.ece Lenke til kommentar
gilnysu Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er også SVÆRT skuffet over at det ble TV2.. Tenke seg Davy eller lille Jakobsen som programledere for sendingene Og all reklamen vi vil bli tutet full av (selv om C+ er blitt reklamehorer til en viss grad de også)... Håper en del av C+ kommentatorene melder overgang.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 alsaker og semb i studio istedenfor den bergenseren og den lille mini ... lurer på hvordan dem løser dette.. men , uansett, det vil bli et par tusenlapper dyrere for meg , regner med det er flere tusen som meg her i norge som irriterer seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå