Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg eller tuller hun?

Gjest Forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret

Tja, først litt forhistorie. Vi er begge russ i år, går på forskjellige skoler, men gikk i samme klasse på ungdomsskolen og jeg ser på henne som en slags bestevenn. Vi møtes ikke så ofte, går for det meste i msn, facebook, sms og et anrop en gang iblant. Vi prater om alt og ingenting, men som regel bare løst og fast venneprat.

Det rare skjedde for omtrent en uke siden, og har ballet seg litt på.

Vi snakket løst om russetiden, og vi var tidligere blitt enig om å feste som FAEN sammen, noe vi sjelden gjør. Så spurte jeg hvilke knuter hun ville ta (vi brukte denne listen, selv om det ikke er offisielle knuter for oss), hun sa så at vi må ta nummer 99, 69, 51, 33 og 15. Dette fant jeg VELDIG overraskende, nesten skremmende. Vi er jo så gode venner, har aldri vært noe hint til noe mer før denne hendelsen. Vi pratet om det og sa ting som "Russetid - NO RULES" og at vi skal ta de fleste av punktene på Tryvann. Så endret temaet seg og der endte det da.

Så på onsdag. Klokka var 23-ish og sms-samtalen var som følger:

Hun: Hvor er du?

Jeg: Hos broren min, i Oslo. Whats up?

Hun: Han jeg er/var sammen med har vært utro. er på majorstua hos han nu

Jeg: Shit! Skal jeg møte deg et sted? Hva skal du gjøre?

Hun: Vet ikke hvor jeg skal gå, gjøre, eller noe.

Jeg: Jeg MÅ ikke være her, hvis du vil kan vi dra hjem til meg på *der jeg bor* , så kan du overnatte der. Tror ikke jeg kan hjelpe på noen annen måte dessverre

Hun: Det går bra...Jeg drar tidlig på skolen imorgen... snillt av deg

Jeg: Var det et ja?

Hun: Nei, det går bra. Men takk uansett.

Jeg: Bare pling meg hvis det er noe :)

For det første: Hun har ALDRI nevnt denne fyren for meg før, skulle tro det burde dukke opp i en samtale mellom venner. Og hvorfor lure på hvor jeg er når hun ikke har intensjoner om å dra fra den fyren den kvelden? Hintet hun til at jeg skulle komme bort?

Idag fikk jeg melding om mer faenskap vi burde gjøre i russetia, men ingenting seksuelt denne gangen. Hvorfor foreslo hun knutene FØR hun fant ut at typen var utro?

Jeg er ganske forvirret. Vil hun mer enn vennskap? Hvis ja, bare for russetiden? Var den fyren kanskje bare oppspinn?

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Forvirret

Tja, hva jeg vil...

Er liksom redd for å fucke til vennskapet, men lurer på om jeg skal ta sjansen. Er det egentlig noen fare? Jeg syns hun er attraktiv og ellers en knall jente, og et vennskap med henne vil jeg ikke miste.

Kan si det sånn: Lemmet og det meste av hjertet sier ja, hjernen er kritisk og sier foreløpig nei.

Lenke til kommentar
Gjest Forvirret

Rebound-fyr, hm?

en stor del av cluet her er at hun foreslo alle de russeknutene mens hun var sammen med den (fiktive) typen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...