Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker han ene, elsker han andre

Gjest Jente

Anbefalte innlegg

Gjest Jente

Jeg har vært forelsket i en gutt i litt over et år. Men siden jeg er feig og han enten er uinteressert eller feig han også så har det ikke blitt noe. Jeg viet ikke om han veit at jeg liker ham en gang.

Nå har det seg sånn at jeg har møtt en venn av denne gutten. Og han er en "mr. perfect". Han er pen, kjekk, halvmuskuløs, smart, godt utdannet, snill, oppmerksom, osv. Kan gå ut i det uendelige. Og vi har akkurat de samme interessene og synene på ting. Jeg har møtt ham et par ganger (da han var med vennen). Han overrøser meg meg blikk og gir meg full oppmerksomhet. Og det er flere ganger han har hintet om vi kanskje skal finne på noe.

Nå. Hva skal jeg gjøre? Jeg er jo mest interessert i ham jeg er forelsket i (la oss kalle han gutt 1), men vennen hans (gutt 2) er jo mye "bedre", dessuten er han interessert i meg. Skal jeg gå for gutt 2 som et godt andrevalg? Skal jeg snakke åpent om følelsene mine (eller be bed ut etc) til nr 1? Skal jeg bare fortsette å være venner meg begge?

Hva tror dere nr 1 tenker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hele kommer an på hva du vil. Du er uansett nødt til å ta et valg før eller senere. Selvsagt kan du velge å bare være venner med begge to, men da lar du sjansen gå fra deg. Det virker for meg som om du allerede har latt sjansen gått fra deg med gutt #1.

Du bestemmer selv hvem du skal gå ut med og hvis du bestemmer deg for ingen så blir det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...