Stingah Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal lete etter dette, har prøvd å søkt masse, men finner ikke.. Det jeg trenger er en grei laserprinter, gjerne sort-printer.. Det som er viktig er at den har minimum 2 papirskuffer.. Tar imot tips med takk. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Du må lete etter de som har ekstra arkskuff, som for eksempel denne. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Du må lete etter de som har ekstra arkskuff, som for eksempel denne. Har sett på den, men har den ekstra arkskuff, eller må man kjøpe det i tillegg? Syns komplett og de andre nettbutikkene er litt tynne på produktbeskrivelsene sine.. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvilken prisklasse er du ute etter, og er det aktuelt å kjøpe brukt ? Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Pris rundt 2-4000 tenker jeg. Er til bedrifta mi, så er ganske uøkonomisk å kjøpe brukt. Eller, går helt fint å kjøpe brukt om jeg får med kvittering Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har sett på den, men har den ekstra arkskuff, eller må man kjøpe det i tillegg? Syns komplett og de andre nettbutikkene er litt tynne på produktbeskrivelsene sine.. Du kan ikke ha sett godt nok etter. :-) Se under "tilbehør" der står ekstra arkskuff listet opp. Ja, du må kjøpe den i tillegg. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 På hvilken printer? På komplett? Har lett og lett.. Hehe Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Auda, pinlig: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428619 Fant den. Tror jeg bestiller den jeg. Er vel en ok printer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå