Lennz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei Som dere kanskje skjønner så får jeg ikke overført lyden fra pcn min til tvn! Gikk greit for 2 uker tilbake, da hadde jeg Windows Vista, deretter installerte jeg Windows 7 på Pcn og nå får jeg ikke overført lyden fra Pcn til tvn! Noen Ide på hvorfor? Takk for alle Svar -Lennz- Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hva er det du bruker da? hdmi eller bruker du slik 3.5mm h/h? ..? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg fant aldri noen elegant løsning på dette da jeg hadde Win7, men det du kan gjøre er å høyreklikke på volumindikatoren nede til høyre. Deretter velger du "avspillingsenhet", "avspilling" eller hva det står der. Så bør du få opp en liste med tre enheter. Høyreklikk på HDMI og velg "sett som standardenhet". Aner ikke om dette er den "riktige" måten å gjøre det på. Det funker, til tross for at det er litt tungvint og virker som en feil måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er vel i grunn ganske logisk at du selv må velge hvilken output du vil bruke, siden pcn har to alternativer. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Men det jeg synes er snodig da er at jeg ikke får fram 3 alternativer... Har kun 2 alternativer! -Lennz- Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Og hvilke to er dette ? Hvis du ikke får HDMI, ville jeg oppdatert Skjermkort, Lydkort og kanskje til og med brikkesett. Litt skudd fra hofta, men er helt sikkert et driverproblem Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Får kun frem 2 alternativer og ingen av de er HDMI, lyddrivere og slikt skal være oppdatert! Mulig jeg da mangler en eller annen driver, men akkurat hvilke drivere jeg manglerhar jeg ikke så mye erfaring med! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvilken PC er det du har? Hvis det er stasjonær er det slett ikke sikkert at du kan kjøre lyd via HDMI. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Har en Laptop, Acer 5738ZG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå