Tosha0007 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hei alle saman. No har endeleg livet byrja å smila til meg att, endeleg ny kjærast ()(la oss kalla ho Anna) og alt var berre rosenraudt. Trudde eg ... I løpet av kvelden har eg mottatt fleire telefonar frå ukjend nummer, der eg berre svara på den første då det var meir enn nok for meg. Meg: Hei det er ***** Han: Er du med Anna no? Viss du e da ska eg snakka med ho for faen. Meg: Nei, eg er på veg heim no... Kven snakkar eg meg? Han: Gi faen med å gå ette Anna. Viss du har livet kjært så legge du fingrane vekk med ein gong. Eg love deg at eg veit kor du bur, og eg ska gi deg ein smertefull død viss ikkje du pelle deg vekk frå ho.Har sensurert vekk siste delen då det blei litt vell truande Etter dette la eg på.. Han ringte sjølvsagt med skjult-id, men reknar med det ikkje skal vera noko problem å få tak i nummeret hans dersom eg politianmelder det. Då eg kom heim hadde eg og fått ein facebookmelding der med ein "standard" drapstrugsel: Er du gla i livet? SÅ holde du deg vekke fra ANNA... Her står det eit namn, men profilen hans verka å vera falsk så eg er like langt. Dama veit truleg kven det er, og skal prøva å snakke med han i løpet av kvelden. Likevell er eg av typen som ikkje aksepterer slikt, og vurderer på det sterkaste å melda han til politiet dersom eg finn ut kven det er. Har lovd dama at eg ikkje skal gjera noko meir i helga, men dersom eg fekk fleire meldingar/telefonar skulle ho gi meg all info om han. Ho veit korleis han er, så ho trudde (og håpte) at det ville gå over av seg sjølve. Spørsmålet er: skal eg melda han til politiet med ein gong å vente på eit brev i posten om at saken er henlagd? Å ta saka i eigne hender er ikkje aktuelt då vald berre avlar meir vald, sjølv om eg innerst inne veit at det ofte er den einaste løysninga... edit: eg er vanlegvis ikkje av typen som tar slikt til meg, men det var noko med aggresjonen hans som gjorde at eg kjender, og framleis kjenner, meg uvell. Endret 19. mars 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Uten erfaring fra lignende situasjoner så tror jeg at: Ville nok snakket med 'Anna' om det først. Og så ville jeg anmeldt det. Mulig hans dårlige humør er grunnen til at 'Anna' gikk videre. Hvis hun ikke kjenner til det desto større grunn. Kan jo være at det er 'ufarlig' fyllerør, men allikevel så ubehagelig at det bør følges opp, mener jeg. Så står du kanskje sterkere hvis han senere prøver seg. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 For at en trussel skal være straffbar må den være egnet til å fremkalle alvorlig frykt. Så, hvor redd er du? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Planen er å snakka meir med "Anna" i løpet av kvelden. Slik situasjonen er no vil eg truleg anmelde det, men har ikkje bestemd meg 100 %. Det eg har funne ut av situasjonen er at det er ein fyr som er nokre år eldre enn meg og som bur eit godt stykke vekke, men absolutt innan køyrbar avstand. "Anna" har og sagt at han "sjukeleg" forelska i ho, men ho har gjort alt ho kan for å sleppe maset hans (les: skifta telefonnummer). @krikkert: Per no er eg ikkje direkte livredd, men eg fryktar litt for at han var seriøs slik han framstod over telefon. Utan å trekkje noko konklusjonar følte eg at han framstod som lettare psykopat over telefon. Eg kvir meg ikkje for å gå ut, men eg kjende at eg følgde litt meir nøye med på kva som skjedde rundt meg. Så eg trur det har gått ganske innpå meg sjølv, om eg ikkje akkurat er livredd. @Erigon: han høyrdes alt anna enn full ut då han ringde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå