A-Lee Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Fikk tilbud om en ekstremt lite brukt Panasonic GD67, og er noe gratis sier man jo som kjent ikke nei... Det eneste jeg lurer på er om det virkelig bare er på panasonicbox.com man kan laste ned poly ringetoner og logoer til denne telefonen??? Det de hadde der var faen ikke mye å skryte av... Bare klassisk drit og stæsj! (Klassisk er ikke noe særlig for Slipknot fans...!) Fysj! m/ Lenke til kommentar
Trio Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 javad sin : www.freemobilesite.tk Der skal det vel vere noe bra til telefonen din Lenke til kommentar
A-Lee Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 ...men neida. Prøvde å laste ned Enter Sandman av Metallica, men NEIDA. Fikk bare feilmeldingen: Innholdstypen støttes ikke. Pil råttent... Irriterer meg! Grrr... Lenke til kommentar
A-Lee Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 ...men neida. Prøvde å laste ned Enter Sandman av Metallica, men NEIDA. Fikk bare feilmeldingen: Innholdstypen støttes ikke. Pil råttent... Irriterer meg! Grrr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå