Gå til innhold

HTC Supersonic - kommer den til Norge?!

Vente eller shoppe?  

34 stemmer

1. 1. Hva velger du å gjøre?

• Kjøpe HTC Desire "i dag"?
      21
    • Vente på at HTC Supersonic annonseres (og lanseres)?
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en desire med litt større skjerm?

...utfra relativt troverdige rykter og specs (les; "spekulasjoner" =) synes Supersonic rett og slett å være HTC HD2 (a.k.a. "Leo") ikledd Android (2.x), dvs. med en 4,3" kapasitiv skjerm (uvisst om denne blir av typen AMOLED), samt 1 GHz Snapdragon prosessor.

Flere steder spekuleres det videre i om dette blir en de første telefonene med innebygd støtte for WiMax ("4G"). Har foreløpig ikke sett noe info/rykter ift. om denne kommer til andre land enn USA (knyttet til operatøren Sprint), samt om den vil bygge mtp. på deres CDMA-nett.

Muligens slippes denne fonen ifm. neste ukes CTIA-messen/-konferanse (http://www.ctiawireless.com). Tiden vil vise... :-P

Endret av -ronin-
Lenke til kommentar

den er vel ikke lansert før i sommer når den kommer i sommer? basicly en oppgradert hd2 med android 2.1. kommer ikke til å avbestille desire, da denne kommer senere, koster mer og tar mer plass i lomma, som jeg er usikker på om jeg har. eneste store er jo litt større skjerm og en ny, raskere nettoverføringsteknologi, tror jeg klarer meg lenge med 3.7" og HDSPA + wifi.

Lenke til kommentar

den er vel ikke lansert før i sommer når den kommer i sommer? basicly en oppgradert hd2 med android 2.1. kommer ikke til å avbestille desire, da denne kommer senere, koster mer og tar mer plass i lomma, som jeg er usikker på om jeg har. eneste store er jo litt større skjerm og en ny, raskere nettoverføringsteknologi, tror jeg klarer meg lenge med 3.7" og HDSPA + wifi.

Støtter deg fullt ut i den vurderingen; jeg kommer heller ikke til å avbestille Desire'n som (snart?!?) ligger og venterpå meg hos Elprice - nettopp på grunn av størrelse og design (synes absolutt Desire ser mye lekrere og smekrere ut enn EVO! =)

Ellers skal det også nevnes at det som Sprint (og forsåvidt HTC) kaller "4G" strengt talt ikke kan kalles 4G - NetComs nylig lanserte 4G-nett leverer hastigheter (nedstrøms) på opp mot 100Mbps (i hvert fall i teorien - se: netcom.no/mobiltbredband/4g.html), mens det Sprint snakker om i realiteten er 3-6Mbps (oppgitt på deres egne sider (sprint.com/4G)

Litt lættis, mener nå jeg da. :whistle:

Endret av -ronin-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...