direkte Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har en bærbar pc som ikke vil starte. Blir bare en rar lyd når jeg starter den. Er det noen mulighet for å overføre det som jeg har på den pcen på en annen pc som virker, eller er det umulig? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 en Live CD er tingen for deg http://www.ubuntu.com/getubuntu/download last ned og brenn på en CD plata - sett den i maskina og la den starte - velg noe ala "run without maing anny changes to your harddrive" - sett inn en minnepen og overfør de filene du trenger ( bare og prøve seg fram ubuntu er ikke så vanskalig ) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvis det er selve PCen som er dårlig så vil heller ikke en live-CD hjelpe. Da må du ta ut disken og koble den til en annen PC. Enten med intern SATA kontakt eller via et USB docking adapter. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 hvis ikke pc'n starter, har du ikke noe annet valg enn å sette hdd i en annen pc, eller kjøpe\bruke ett ide\sata -> usb adapter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå