Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Microsoft" programvare til salgs på QXL.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Note: Dette er ikke et fysisk produkt, kun en produkt kodeogennedlastning av operativsystemet dersom det er nødvendig. Du vilfådetsamme her som du ville fått ved å kjøpe CD'en, men betalermyemindre.

Jeg selger også produktkoder i små eller større mengder hvor hver enkelt key vil bli billigere .

Denne auksjonen er for en ubrukt Windows 7 Ultimate produktkode. Kodene kommer direkte fra Microsoft og er 100% lovlige.

hmmm...

Høres vel ikke helt bra ut.. Spørs hvor mye av inntekten som går med til skatt :p

Lenke til kommentar

Innrykkeren av denne annonsen på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21373320 har sendt meg denne hyggelige mailen etter jeg gjorde han oppmerksop på at det kanskje var en "juksegjenstand" han averterer:

Subject: RE: Windows 7 Ultimate 32 / 64 bit

Vell, ikke for og skuffe deg, men tror ikke microsoft er ute etter og "forfølge" saken eller en annonse på finn.no

Det er tross alt microsoft som har solgt ut koden vettu..

Regnet med at det var en slik "kjøper" du var etter at jeg så epost adressen din, derfor ble det svart fra en anonym epost.

En slik som vier livet sitt til og "jakte" på andre - de finnes jo en hand full av slike idioter - i dette tilfellet som deg..

Uansett, med over 25+ solgte koder på 2 dager så bryr jeg meg ikke om du ikke vil kjøpe, men bare er ute etter og "ta noen"...

Må du ha en fortsatt trivelig helg og fin jakt vidre på finn.no og diverse andre annonse sider du sitter på.

Mvh

Ole ?

Jeg har mottatt flere mailer fra han etter denne, men de egner seg ikke til publisering her, både på grunn av hans uttrykk og generelt dårlige rettskriving.

Endret av Ned Flanders
Fjernet identifisering av person
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...