Shotherra Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 har tenkt å bruke en brødbakemaskin som kabinett! en wilfa brødbaker! har det sånn ca klart for meg i hodet hvordan jeg skal gjøre det! Dette har jeg lyst til å gjøre! det blir mye jobb med det men når de er ferdig så kommer det til å se rått ut. Tror jeg skal gjøre det. hvis jeg skal så kommer det mange bilder. MÅ tenke litt. Er det noen 3D program som det går ann å lage 3D tegninger i god grafikk? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 ja, men siden du lurer på om det finnes, så tviler jeg på om du har drevet noe med det før, og det er ikke lett å bare lære seg å lage 3d tegninger sånn med en gang Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 ja, men siden du lurer på om det finnes, så tviler jeg på om du har drevet noe med det før, og det er ikke lett å bare lære seg å lage 3d tegninger sånn med en gang Jeg må si at du har helt rett der... vil helst slippe å lege en 2D tegning! menjeg skan leve med det! det kommer vel å bli et par utgifter. Tror jeg må bruke mini ATX HK. Ellers passsrer det ikke! Jeg fikk bare så h##### lyst til dette! Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Bruk heller MINI-ITX HK det er bare 17*17cm :smile: Mvh Slinky Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Joda. Har sett på de. Men de er så dyre! kan du anbefale et bra kort? Jeg må tenke litt mer på dette. Ser at det er integrert 2D/3D i disse kortene, hvor bra er det? Og helst USB 2.0. Kortet må har litt å gå på! kom gjerne med et forslag. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Joda. Har sett på de. Men de er så dyre! kan du anbefale et bra kort? Jeg må tenke litt mer på dette. Ser at det er integrert 2D/3D i disse kortene, hvor bra er det? Og helst USB 2.0. Kortet må har litt å gå på! kom gjerne med et forslag. De er ikke så dyre når man tenker på at det følger med prosessor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå