toretang5 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Reinstallerte maskinen for en stund siden. Uten at jeg vet hvorfor har dvale modus sluttet å fungere. Maskinen henger bare når den skal gå i dvale. Mulig løsning: Gå tilbake til et tidligere tidspunkt på maskinen, da jeg alltid oppretter slike tidspunkt. Dette har alltid fungert bra tidligere. Nå valgte jeg først en dato. Maskinen begynte å gjenopprette, men da Windows startet på nytt fikk jeg beskjed om at det allikevel ikke gikk an å opprett mot den aktuelle dato. En slik beskjed har jeg aldri fått før. Det samme gjentok seg når jeg forsøkte å gjenopprette til en annen dato. Hva skjer? Nå har jeg altså en ganske "fersk" installert maskin som ikke vil gå i dvale, og hvor gjenopprettingmodus ikke fungerer. Skjønner ikke dette helt. Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har sluttet med gjenopprettingspunkter. Spiser bare opp diskplass. Lær deg heller å bruke kloning/image. Funker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå