Gå til innhold

hjelp med å miste øltønna og finne sixpacken

Anbefalte innlegg

Hei, hepp, hopp , shalom og alle måter å si hei på.

Jeg har trent karate i 3 år, hadde ett opphold på tre år hvor jeg spilte dataspill 26 timer i døgnet.... Hvorav dette jeg fikk en ølmage/pondus/airbag, you name it.

Søker hjelp med mat som smaker godt og kan hjelpe meg gå ned i vekt.

Gjærne legg ved oppskrifter.

veier cirkus 78kg, 1.76 høy.

Kan jeg for eksempel jogge?

Hvor mye må jeg jogge?

Situps?

Hvor mange situps?

Kjappeste måten å fjærne den uten "penis krymper" ?

Har lyst til å miste mye av den før sommeren, vet det er utrolig seint å starte nå men aldri for sent for neste sommer? heeeah.

Vel, feed me back....

Endret av ckael
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gå ned i vekt må du forbrenne mer kalorier enn du får i deg enkelt og greit.

Kjappeste måten må være å bytte ut alle usunne matvaner med mer sunne matvaner. Kutt ut godteri og potetgull (som er høy på kalorier) ta heller et eple/banan eventuelt annen frukt du liker drikk vann isteden for brus og øl.

Hvis du klarer dette er du allerede på god vei, men du kan hjelpe til ekstra ved moderat jogging 30-60 minutter hver dag.

Håper dette hjelper deg litt på vei :D

Lenke til kommentar

For å gå ned i vekt må du forbrenne mer kalorier enn du får i deg enkelt og greit.

Kjappeste måten må være å bytte ut alle usunne matvaner med mer sunne matvaner. Kutt ut godteri og potetgull (som er høy på kalorier) ta heller et eple/banan eventuelt annen frukt du liker drikk vann isteden for brus og øl.

Hvis du klarer dette er du allerede på god vei, men du kan hjelpe til ekstra ved moderat jogging 30-60 minutter hver dag.

Håper dette hjelper deg litt på vei :D

Takk! 30-60 min hver dag får vi til ! :D

Starter på mandag!

Lurer på om ikke jeg skal ta bilder for å se progresonen... :)

Endret av ckael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...