Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger en lang nettverkskabel, hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei! :D

Jeg har nemlig kommet mitt opp i en aldri så liten problemstilling, da jeg fant ut at jeg hadde lyst å legge internett inn i et annet hus vi har. Huset er skilt av en relativt stor plass, og inneholder her et hjemmekinoanlegg med ps3. Og det er nettopp ps3'en internetten er meningen til. Derfor lurte jeg på om det er noen der ute som vet om det kan være mulig å forene internetten også i dette huset med kabel. Lengden vil komme til å bli 75-100m med kabel fra en router over og rett inn i ps3'en. I så fall hvor kan jeg få tak i et sånn produkt til en lavest mulig pris?

Takker på forhånd! :)

Endret av heggstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar! :D

Har sett etter hva biltema har, og fant denne omtalte 100 meteren. Den ser jo super ut, og jeg skulle tro den passet perfekt, men det eneste minuset er at det ikke er festet på kontakter. Men er det en vanskelig jobb å gjøre selv?

Lenke til kommentar

Du bør kanskje lage en kort kabel til å begynne med, så du lærer av det.

Litt dumt om 100meter'n er akkural lang nok, og du gjør noe feil så du må klippe av litt f.eks. :p hehe..

Men når man først har lært det så er det lett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

De har ruller på elfa også. Vanligvis er de dyre, men jeg har innimellom kjøpt på tilbud derfra.

Som regel bedre produkter enn hos biltema.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...