m4rkus94 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 hva er prisen for playstation 3 slim 120gb i london? sånn ca? skal nemlig til london i påskeferien og har planer om å kjøpe ps3, lurer derfor prisen i en helt vanlig butikk der ala elkjop det bør ikke være noe pakke med kontroll eller noe, og en siste ting ;p den funker vel like bra for online spilling i norge eller noe sånn? det er vel ingen defekt? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Prisen er vel omtrent det det samme i u.k. som her hjemme. Var i england for 4 uker siden, og jeg mener og huske att du kan kjøpe den her hjemme til så og si samme pris. Du har vel lov og ta med elektronikk for 6ooo kr tollfritt inn i landet. (arrester meg om jeg tar feil) Sjekk prisen i taxfreen, trur du kan spare noen kr der. Maskinen er ellers den samme som vi har. Er vel bare strømkabelen du må bytte...Men den er bare og ta en fra en gammel radio eller cd spiller som du sikkert har liggendes.. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ha det i bakhodet at norsk reklamasjonsrett er gull verdt! Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ha det i bakhodet at norsk reklamasjonsrett er gull verdt! Enig i den. Skjønner meg ikke på folk som kjøper f.eks ps3 fra utlandet for og spare 2-3 hundrelapper. Reklamasjonsretten vi har her i norge er det ikke mange som har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå