Creaxz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Heihei Har nå nettopp fått mitt nye Sennheiser pc 350 headset i posten, og er ganske forsiktig med det, med tanke på at jeg la ned ganske mye penger i det. Med mine tidligere headset, har jeg ofte dratt ut ledningen for å bytte til høytalerne (nærmest daglig), og lurer da på om dette er skadelig på noen måte? Er jo såklart forsiktig når jeg bytter, men hvis jeg er litt uoppmerksom og røsker ut ledningen, kan det kanskje være farlig? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det skal ikke ha noe å si. Hvis det skjer noe med headsettet så har du jo garanti på det. Og det du beskriver er vanlig bruk så det dekkes av garanti. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det dekkes ikke av garanti dersom det er en slitasjeskade. Hver gang du drar den inn og ut sliter bittelitt på dem, og til sist vil de gå i stykker, og i lengden vil det kanskje lønne seg å bare skaffe/lage en enkel switch. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Var i samme scenario som deg for et halvt års tid siden, samme headset som deg også faktisk. Etter litt skifting røyk utgangen fra lydkortet mitt, men fikk det heldigvis dekket av garantien. En sånn switch er å anbefale, men jeg har ikke funnet en enda. :\ Har ikke hatt problemer siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå