TheFighter94 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg begynte for ett par måneder siden på en deff. Målet var å kvitte meg med fettet på magen, og å få frem sixpacken. Nå, to månder senere etter å ha ligget i underskudd har jeg kvittet meg med mesteparten av fettet rundt magen, og fått frem sixpacken, samtidig som jeg har bygd muskler. ( for eksempel tar jeg 15kg mer i benkpress enn jeg gjorde for to måneder siden.) Det folk sier du må gjøre når du skal bygge muskler er å enten ligge i overskudd, eller ha ett veldig avansert kosthold. Hva ligger i ett "avansert kosthold" ? Jeg har fått i meg 2.2g protein per kilo kroppsvekt og det eneste jeg har spist er kylling, egg og fisk. Eneste jeg har drukket er vann. Spørsmålet mitt er, hvorfor har jeg bygget muskelmasse når jeg har vært i underskudd, om du skal ligge i overskudd? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Du har nok ikke bygget muskler, men bygget styrke. Styrke er ikke kun styrke men også veldig mentalt. Grunnen for at du har bygget "muskler" under en deff er nok bare fordi du er nybegynner. Gratulerer med sixpacken (misunnelig... ) Endret 19. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Aha, da forstår jeg Takk for det Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er mulig ja, men bare litt, ikke i nærheten av hva man bygger på overskudd. Økte vekter kan være så enkelt som bedre teknikk, men den kan øke ja om kostholdet er utmerket / underskuddet tilpasset den daglige aktivitet. + at nybegynnere kan redusere fettprosenten på bulk og øke styrken på deff. Det blir værre om 2-3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå