tsxpower Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 skal kjøpe meg en bil. har sett på en chevrolet suburban. men problemet er at den er lastebil registrert. er det noe spesielt som må gjøres for og få den på klasse B? Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 hva kan jeg gjøre for og gjøre den letter da? Lenke til kommentar
Rick Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Skal ikke si helt sikker, men mener de pleier å fjerne ett blad på fjærene bak. Ta å sjekk med Amcar, de har sikkert ett eget forum. Garantert noe som blir ofte tatt opp av de som liker biler fra andre siden av andedammen Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 tror det er å fjerne/kape 2 bladfjærer på hver side eller noe sånt og så må du få det godkjent hos biltilsynet. har et bedre forslag. kjør opp til C1 Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 får se hva det blir till:) men er chevrolet en grei bil? regner med at de drikker mye diesel Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 for å si det sånn. pappa har chevrolet suburban 1989 mod altså gammel karroseriet. 6.2 liter diesel v8 140 hester ca. bilen går bra. men han sier at det er faktisk ikke så ille i forbruk. ligger rundt 1.2 blanda kjøring. og saaben min som er en 2.0 liter bensiner bruker rundt litern. så jeg vill ikke si at det er dyrt med 1.2 på mila med diesel. har selv kjørt den mange ganger(fordet om jeg ikke har c1) og den er behagelig og god å kjøre. bra varmeapparat i den. bilen har rulla over 300000 og fortsatt behagelig. jeg vill påstå at det er en bra bil. løp å kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå