DMN Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde en liten brann hvor en del ting falt i flammene. Blant annet et kunstbilde av Berit Østeng, bildet er verdt en del mer penger enn det forsikringsselskapet er villig til å gi. Og med mindre jeg kan dokumentere at det er verdt så mye, så vil jeg få den summen de tilbyr. Så jeg lurer på om det er mulighet for å finne noen online butikker hvor kunst selges, eller lignende? Har sendt kunstneren en mail, og håper på et bra svar derfra. Det var et egyptisk "aktig" bilde. Takk for svar. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Først av alt så er det vanskelig å si noe pris når det er så lite info om selve verket. Av det bittelille jeg fant ut om kunstneren, så virket det ikke som det var spesielt høyt prisnivå. Normalt henvender man seg til kunsthandlere som eksempelvis Blomqvist og Grev Wedels auksjoner ol for å få en vurdering av verdi. Hvor mye mener du selv verket er verdt, og hva mener forsikringsselskapet forresten? OT: Vanvittig mange tråder som omhandler verdivurdering for tiden... Endret 19. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå