athos Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg fiksa litt på pc'en her om dagen, bytta kabinett og greier... Problemet som har skjedd etter jeg bytta litt på ting og tang, blant annet ny CPU-VIFTE/RIBBE og nytt kabinett... Alt hakker nå... Når jeg spiller MP3 så hakker sangen idet jeg åpner Explorer og WINXP tar mer en dobbel så lang tid å boote opp... Jeg har sjekka med SiSoft Sandra 2001 SE at CPU'en min ikke har noko problemer, den klarte Benchmarken uten probmeler... Så jeg lurer på om jeg har greid å ødelegge noen komponenter?? I så fall, hvilke?? PS: Når jeg tok av kjøleribba på CPU'en, så glapp skrutrekkern taket, og føyk rett ned på hovedkortet... Det ble et lite merke, men ikke stort... Kan vel ikke ha noe å si vel? Strømmen for vel igjennom fordet? Alle svar hjelper :wink: Takk ------------------------------------------------ AMD Athlon 1000mhz Asus a7a266 DDR IBM Deskstar 7200 RPM 40gb Wester Digital 5200 RPM 13gb Gainward geForce2mx 400 HP 4X 8250 Brenner :wink: yeah!!! (LoL) Toshiba DVD-ROM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå