IHASBOKK Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Heisann og takk for at du leser mitt innlegg! Jeg trenger hjelp til å velge et digitalt kompaktkamera som jeg skal bruke på tur. Brukes til hytteliv, et og annet oversiktsbilde. Skal ikke brukes til å zoome inn på den toppløse baben på nabbohytta 10 km unna Kameraet: *Bra batterikapasitet *Tåle vær *prisklasse 0-2500 Tips mottas med stor takk! Link til kamera test: Denne testen lå ute før jul: http://www.vg.no/tek...hp?artid=583203 Endret 21. mars 2010 av IHASBOKK Lenke til kommentar
Flava Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Heisann og takk for at du leser mitt innlegg! Jeg trenger hjelp til å velge et digitalt kompaktkamera som jeg skal bruke på tur. Brukes til hytteliv, et og annet oversiktsbilde. Skal ikke brukes til å zoome inn på den toppløse baben på nabbohytta 10 km unna Kameraet: *Bra batterikapasitet *Tåle vær *prisklasse 1500-2500 Tips mottas med stor takk! Slik tråd har gått her før! Søk den opp! Ellers ligger det masse tester ute på nett! Denne testen lå ute før jul: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=583203 9 kameraer i din prisklasse, og tydeligvis flere knallkjøp. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Perfekt! Takk skal du ha. Endret 21. mars 2010 av IHASBOKK Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Kjøpte meg Casio Exilim EX-Z450 på komplett.no Hvis du trykker på linken kommer du fram til tilbudet som var 1150 kr. Gleder meg til det kommer i posten. Kommer vell om 3 dager. Kjekt å ta bilder når man er på tur. Har ikke noe stor erfaring med kamera så kommer nok ikke til å skrive en anmeldelse. Men det er jo ihvertfall et bra tilbud. Når jeg leste om kameraet på internett, var prisen på 2100. Dette var i desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå