EinarEriksen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Full krig mellom fugler og griser. Les mer Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 På tide å begynne å teste to Android-spill i uka også? t Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ubegrenset med kapasitet har vi ikke, og vi ønsker å være forholdsvis jevnt fordelt over de forskjellige plattformene. Generelt sett er Iphone, Android, S60, Java og Windows Mobile de plattformene vi ønsker å konsentrere oss om. Noen har klaget over at vi ikke tester spill til Maemo, men der er det svært store omveltninger på gang, og vi avventer disse litt. Samtidig er det kun én enhet som kjører Maemo 5 foreløpig, og Maemo 4 gir mindre mening å teste siden dette har blitt gammelt. Vi kommer ikke til å teste to spill per plattform fast for noe enkelt system. Vi skal vel dog ikke legge skjul på at vi har noe begrenset tid på oss til disse testene. Litt avhengig av hvor omfattende hver test viser seg å bli, og hvor dårlig tid vi har vil vi plukke ulike plattformer. Denne gang ble det to S60-spill og to for Iphone siden vi denne gang hadde snoket rundt på akkurat disse to plattformene. Neste gang kan det hende vi velger to Android-spill. Det er faktisk aldeles ikke utenkelig, all den stund vi i skrivende stund har en Android-basert telefon inne til test Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Syntes dere skal ha med java-spill av kvalitet, ikke bare gratissøl fra getjar.com Faktisk en del som enda ikke har trykkskjerm og Windows/Android Endret 20. mars 2010 av Tepose. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) For de som savner et leketøy ved siden av sin "kjedelige" mobil med vanlig tastatur og liten skjerm, vil jeg anbefale ipod touch. Da er det heller ikke så upassende om den går tom for strøm. I tillegg blir manglelen på multitasking mindre vesentlig. Med unntak av SE Satio finnes det jo f.eks ikke noen touchmobiler med bra kamera. Endret 21. mars 2010 av stavros Lenke til kommentar
hanschristian94 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 På min n97 fungerte high speed 3d ganske greit jeg fikk startet career men var slit og styre Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Syntes dere skal ha med java-spill av kvalitet, ikke bare gratissøl fra getjar.com Faktisk en del som enda ikke har trykkskjerm og Windows/Android Er vel ikke mange det?? Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 "Det er uvisst hvorfor de spurveliknende fuglene er sinte" Såvidt jeg vet får man vite det i starten, grisene tar egga deres. I allefall sånn jeg husker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg