Puke Nukem Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg lurer enkelt og greit på hvem som har produsert CDC-5050 tuneren til Canal Digital, har søkt litt rundt på google men finner ikke ut av det. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg lurer enkelt og greit på hvem som har produsert CDC-5050 tuneren til Canal Digital, har søkt litt rundt på google men finner ikke ut av det. Det er Handan i følge info på Canal Digital WEB. "Ivaretakelse av miljøet er svært viktig for Canal Digital og Handan, som er produsenten av denne mottakeren." http://www.woojeon-handan.com/ Endret 19. mars 2010 av Bobben1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Det hjalp meg egentlig ikke! Får fremdeles ikke programert fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det hjalp meg egentlig ikke! Får fremdeles ikke programert fjernkontrollen. Er du sikker på at fjernkontrollen ikke har en "learn" funksjon ? Multifjernkontroller som Harmony One skal fungere fint. http://avforum.no/forum/satellitt/75972-cdc-5050-universal-kontroll.html Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det hjalp meg egentlig ikke! Får fremdeles ikke programert fjernkontrollen. Jeg testet nettopp med en Harmony og det gikk fint og programmere. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Syns denne boksen er gammel, kan jeg få en ny og mer moderne boks gratis fra Canal Digital da denne ikke støtter HD-kanaler? Endret 19. desember 2014 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Nei, man får jo ikke slikt gratis. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Burde jo det, da kanalene plutselig blir utilgjengelige pga. de blir utstyrsavhengige. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Så da burde også alle ha fått ny TV gratis da det analoge bakkenettet ble lagt ned? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nei. Men de burde fått avslag på RiksTV. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nei. Men de burde fått avslag på RiksTV. Skal man få avslag på nytt hovedkort, da nye prosessorene har en annen socket? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nei. Men de burde fått avslag på RiksTV. Det tror jeg faktisk de fikk. "Stortinget har bestemt at prisen for enkle dekodere ikke skal overstige 1500 kroner." 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Nei. Men de burde fått avslag på RiksTV. Skal man få avslag på nytt hovedkort, da nye prosessorene har en annen socket? Tja, hvorfor ikke? Men så abonnerer man ikke på PC deler heller da. Nei. Men de burde fått avslag på RiksTV. Det tror jeg faktisk de fikk. "Stortinget har bestemt at prisen for enkle dekodere ikke skal overstige 1500 kroner." Så bra! Endret 21. desember 2014 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nei. Men de burde fått avslag på RiksTV. Skal man få avslag på nytt hovedkort, da nye prosessorene har en annen socket? Tja, hvorfor ikke? Men så abonnerer man ikke på PC deler heller da. Var ikke noe abbenoment på analoge kanaler i gamledager heller Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er det vanleg at desse mottakarane sluttar å fungere etter nokre års bruk? 1 Lenke til kommentar
TaffelVaffel Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Dekoderne slutter å fungere etter 5 år+ I de fleste tilfeller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå