Zatek Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Review Hei. I hw.no's test står det følgende: Med dagens kurs lave dollarkurs har strømforsyningen en forventet utsalgspris på litt under 1000 kroner. Den er dermed ikke direkte billig til å være en 650 watter, spesielt ikke om dollarkursen stiger litt. For versjonen som byr på 100 ekstra watt, må du ut med en ekstra 200-lapp. De skal være tilgjengelig på det norske markedet i tide til julehandelen. Tror noen postet en norsk netbutikk som solgte den for 1800,- kr. (Men som sluttet å motta varen fra leverandøren) Det vil si at både prisen og lanseringstiden i Norge er grundig feil. Er det noen som har oppdatert info på denne PSU'en? Jeg som er ute etter en stille PC finner denne siden hjelpsom. (I utdraget har jeg også inkludert en annen verdig kandidat.) Endret 20. mars 2010 av Zatek Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ser at Dustin har denne i sortimentet til den nette sum av 1179. Den er dessverre ikke på lager enda. X-750 skal de ha 190 kroner mer for. http://www.dustinhome.no/pd_5010384301.aspx Lenke til kommentar
Zatek Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Takk for link. Ingen andre som synes at dette er en heller stiv pris for 650 watt? Se på f.eks Corsair... Når jeg ser på det tjener du jo bare 100 kr på corsair. KAnskje prisen er grei alikevel. Spørs bare om de får den inn snart... Endret 20. mars 2010 av Zatek Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Ytelsen tatt i betraktning, hadde jeg gjerne betalt 1179 kroner for den. Vifteløs operasjon på lav belastning og 91-92% effektivitet under normal drift, det er det så godt som ingen andre produsenter som tilbyr akkurat nå. Bygde ny maskin før jul og håpte på at jeg skulle få en slik i tide, men det fantes ingen å oppdrive. (Endte opp med Corsair HX750 på tilbud hos Komplett i stedet). Endret 22. mars 2010 av Smirnoff Lenke til kommentar
Zatek Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Mail fra Dustin: Hei! Vi har bestillt inn varene til oss, men venter på leveransedato fra distributøren. Om du har lagt en bestilling på den aktuelle varen kommer du til å oppdateres automatisk når beregnet leveransedato er klar. Med vennlig hilsen Henrik Breivik ... Ja ja. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Huff ja. Irriterende at det er tørke på Seasonic i Norge nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå