AlfJ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei. Kjøpte nettopp Battlefield Bad company 2 rett på steam. Men når jeg skal spille det så avslutter det seg plutselig av seg selv. Dette skjer både når jeg prøver å game online og carrer mode. Hva skal jeg gjøre? Det skylles nok ikke PC-en da jeg har en rimelig god PC. 3,21 Ghz prosessor, 4GB ram osv. Trenger hjelp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 CTD (Crash to desktop) gjelder ganske mange. spesiellt etter patchen som kom her om dagen. Vi får bare vente til de fikser det med en patch Tråden bør flyttes til Battlefield-forumet Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har hatt dette problemet siden dag 1. Maks irriterende... Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hvordan kan jeg fikse det? Vi får bare vente til de fikser det med en patch Endret 22. mars 2010 av ScreamRape Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/942653-do-you-get-frequent-crashes.html Kan vel være lurt å lese igjennom. Tydeligvis noen som har fikset dette problemet. Ingenting har derimot hjulpet for min del. Endret 22. mars 2010 av Quote Lenke til kommentar
defelases Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette har hendt med meg noen få ganger.... Irriterende Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 skjer også ganske ofte med meg også... stort sett bare når jeg joiner conquest da men Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har de siste dagene hatt problem med at skjermen plutselig blir hvit, og jeg få en skjermkortfeil. Er dette samme problem? Eller går det tilbake til menyen for dere? Har prøvd å gå ned på minimalt med grafikkoppsett, men fikk likevel hvit skjerm (BC2 svarer ikke). Irriterende Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Mitt fungerte helt fint fremt til patchen som kom forrige uke, da ville min ikke funke mer. Når spillet er ferdig lastet inn og man kan starte å spille så hopper den rett til windows. EDIT: Startet spillet nå, og det kom ned enda en ny patch. Men fortsatt så blir jeg dumpet til Windows etter loadingen. EDIT 2: Multiplayer fungerer, men vil spille igjennom SP først. Endret 28. mars 2010 av AndersT2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 kjøpte mitt for to dager siden og har ikke fått spillt et sekund også er det TG snart i tilleg noen som har funnet noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
DailyDrifter Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 skjer ofte her hvis jeg alt+tab`er , og noen ganger når jeg skriver en melding i chat`en quiter spillet i det jeg trykker enter. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Spillet crashet fra dag en for min del, inntil jeg byttet skjermkort, fra nvidia til ATI, DA funket det. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 kjeder meg i påsken, kjøpte spillet på steam. Spilt i 2 timer, 3 crash. Helt nytt gfx kort. (ati) irriterende! Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hadde samme problemet med at spillet avslutter seg selv når jeg kjørte vista 64, men nå har jeg innstallert win 7 64 og da er problemet borte for min del ivhertfall! En selvfølge bør være å oppdatere skjermkort driveren, evt prøve forrige driver versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå