pocket-bike Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 hva er egentlig så bra med det for at det koster så mye? sett på en, og den er det billigste jeg fant! 15000 fant ut de kan koste opp til 30000 og oppåver. hva er så bra med dem? Lenke til kommentar
Zatek Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Er ikke dette veldig gal seksjon? Snakker du om Laptop eller Desktop? Ut fra personlig erfaring ville jeg heller gått for en Qosimo hvis du skal ha "gaming" laptop. Endret 19. mars 2010 av Zatek Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 hva er egentlig så bra med det for at det koster så mye? sett på en, og den er det billigste jeg fant! 15000 fant ut de kan koste opp til 30000 og oppåver. hva er så bra med dem? Alienware er bra maskiner men du betaler ekstra for designet. Du kan finne bedre maskiner til mindre penger ved å velge en annen produsent. Lenke til kommentar
pocket-bike Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 har du alienware? er den bra? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 har du alienware? er den bra? Nei det har jeg ikke men den er bra. Det er bare det at du må betale ekstra for designet den har.(Lysende hodeskalle på lokket, bakgrunnsbelysning på keyboard etc.) Men hvis du liker den og har penger nok så bare kjøp. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er samme som å si hvorfor koster ferrari så mye? Du betaler 50% for "hardwaren" 50% for merket/design/"e-penis forlengelsen" Om dette er noe for deg kan bare du selv avgjøre. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 <br />Er samme som å si hvorfor koster ferrari så mye?<br /><br />Du betaler 50% for "hardwaren"<br />50% for merket/design/"e-penis forlengelsen"<br /><br />Om dette er noe for deg kan bare du selv avgjøre.<br /><br /><br /><br /> Det var vel å ta litt hardt i... Alienware leverer faktisk veldig gode spillmaskiner, og de har ikke så mange konkurrenter oppe på øverste hylle. Men det er riktig som du sier; de tar seg ekstra betalt for å levere et rånete ytre, som tiltaler en del av den yngre delen av målgruppen. Men det finnes konkurrenter, og de fleste av dem er bedre på pris/ytelse. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 <br />Er samme som å si hvorfor koster ferrari så mye?<br /><br />Du betaler 50% for "hardwaren"<br />50% for merket/design/"e-penis forlengelsen"<br /><br />Om dette er noe for deg kan bare du selv avgjøre.<br /><br /><br /><br /> Det var vel å ta litt hardt i... Alienware leverer faktisk veldig gode spillmaskiner, og de har ikke så mange konkurrenter oppe på øverste hylle. Men det er riktig som du sier; de tar seg ekstra betalt for å levere et rånete ytre, som tiltaler en del av den yngre delen av målgruppen. Men det finnes konkurrenter, og de fleste av dem er bedre på pris/ytelse. Nja, de tiltaler en del av den "yngre garde". Dvs at jeg tilhører den yngre garde det da. :!: Artig. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tja, jeg vet jo ikke hvor gammel du er, men smak og behag osv. Jeg har dog inntrykk av at de fleste som kjøper seg bærbar, og er godt voksne, setter pris på litt mer diskret design. Mente ikke å være nedlatende. Og jeg kan godt leve med designet på f.eks. Asus G73J jeg, men altså Alienware ... næh. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Akkurat som Macintrash...det er en dyr religion. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 nå skal det vel sies at også hardware oppgraderingene til dell er inn i hampen overpriset. man kan f. eks sammenligne oppgradering hos ailienware contra multicom: http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10577404;c:100561;fl:0 http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-b%C3%A6rbare-PC-er/alienware-m15x/pd.aspx?refid=alienware-m15x&s=dhs&cs=nodhs1 skal vel si at multicom som bygger på clevo er overlegene både i temperatur, pris og kvalitet. i allefall etter hva jeg har lest. ville nok gått for en av deres modeller framfor ailienware jeg da, hvis ikke crossfire 5870 er et must. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Man vil få mulighet til CrossFire HD 5870 i oppfølgeren til Kunshan X8100, X8200 ... hvis bare Multicom får ut fingern. Den er allerede til salgs i en del utenlandske butikker. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Man vil få mulighet til CrossFire HD 5870 i oppfølgeren til Kunshan X8100, X8200 ... hvis bare Multicom får ut fingern. Den er allerede til salgs i en del utenlandske butikker. stili. 5xxx serien har vel vert ute litt for lenge til at man skal gushe ut så mye penger etter min mening da men. får vel heller vente på neste gen. tror ytelsesøkningen blir enorm ved lavere nm nå. gleder meg jeg i allefall:D Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tror ikke at ytelsesøkningen vil bli enorm ved neste generasjon, i hvertfall ikke fra AMD's side. Jeg tror derimot at strømkravet (og dermed temperatur, støy) kan bli vesentlig redusert i neste generasjons kort, sammen med en liten økning i ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå