pocket-bike Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Kommer pocketbike til og bli lovlig? Endret 20. mars 2010 av hernil Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ser ikke helt hvorfor denne ligge i denne kategorien, men uansett: Pocketbike er lovlig i Norge, du kan kjøpe så mange du vil Det er derimot ikke lovlig å kjøre på vei, noe det ikke kommer til å bli heller, av sikkerhetsmessige årsaker. Vil du ha noe lite som du kan kjøre på veien er Monkeybike et alternativ, og denne kan du kjøre på mopedlappen Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 er ikke de fleste 110cc? Da må du i så fall ha lett lappen, alt over 50cc må man ha lett lappen eller høyere for å kjøre. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 er ikke de fleste 110cc? Da må du i så fall ha lett lappen, alt over 50cc må man ha lett lappen eller høyere for å kjøre. Dette (clicky) er ett eksempel på en 50cc Monkeybike. Kan kjøres på mopedlappen. Det finnes 110cc også, men for å være helt ærlig ville jeg heller kjørt 50cc på en så liten sak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg har flyttet tråden til moped-forumet, hvor jeg tror den hører mye mer hjemme. Samtidig vil jeg også be dere om å holde dere til emnet, og frastå fra tulleposter. Trådstarter har tross alt bare vært medlem av forumet i 2,5 timer. Bruk Rapportér-knappen istedet. Endret 19. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 On topic: Jeg tviler på at pocketbike kommer til og bli lovlig i norge på lang lang tid. Trenden er å gå motsatt vei og gjøre reglene strengere. Lenke til kommentar
pocket-bike Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 vet noen en side som selger pocketbike? please si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå