Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei, ble litt skeptisk når jeg skulle bestille ram til ny pcn, Jeg hadde tenkt og kjøpeCorsair Dominator GT DDR3 1600MHz 4GB da jeg sjekket Corsair sin ok liste fant jeg ikke dette settet... På pakken til HKn står d any RAM is OK elr noe sånt,. D jeg spørr om er passer disse brikkene til mitt HK? MINNE: Corsair Dominator GT DDR3 1600MHz 4GB HK: ASUS Crosshair III Formula, Socket-AM3 CPU: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518692 Tusen takk for Svar!!! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du MÅ ha ram som står på den listen, gikk i samme feil for litt siden med samme hk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du MÅ ha ram som står på den listen, gikk i samme feil for litt siden med samme hk. KK;) tusen takk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vil anbefale å kjøpe fra Amentio.no der jeg kjøpte mitt med ypperlig kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå