Insomniatic Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Får denne feilen: Disc Type:DVD ODD Drive Letter :E ODD Name:Optiarc DVD RW AD-7580S ODD Type:MA_DVD_WRITE Description: 515:Successfully,4. AddFileToResultImage Failed, This COM exception does not be inclued in the error definition of IMAPI80004005Uspesifisert feil (Unntak fra HRESULT: 0x80004005 (E_FAIL))C:\Acer\Preload\Acer\Recovery\HPartition\D2D\Patch\Modules\Acer-HQ1\GUD\Acer Aspire Generic Guide\ Første CD går helt fint, så får jeg beskjed om å sette inn ny (Brennes på 2 DVDer, fordi alt er på rundt 7gb.) Har prøvd flere ganger tidligere, og ender bare opp med flere Recovery 1, og ingen 2. Sist jeg prøvde nå, fikk jeg dette problemet. Jeg sjekker hver gang på "Min Datamaskin" for å sikre meg om at dette er den blank DVD, og det er det. Har prøvd å google det, men finner bare svar som at "if your computer crashes, just send it to the manufactorer, they have the CD Image there." Med andre ord; Får ikke gjort noe _før_ PCen har låst seg Noen andre som har forslag? Endret 19. mars 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
reor Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har hatt samme problemet selv. Årsaken hos meg var at jeg var noe treg med å brenne recovery og derfor ble noen filer korrupte. Eneste løsning hos meg var å installere Vista på nytt og deretter brenne recovery cd med en gang installasjonen var ferdig. Da fikk jeg mine Rec 1 og 2. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har hatt samme problemet selv. Årsaken hos meg var at jeg var noe treg med å brenne recovery og derfor ble noen filer korrupte. Eneste løsning hos meg var å installere Vista på nytt og deretter brenne recovery cd med en gang installasjonen var ferdig. Da fikk jeg mine Rec 1 og 2. Hvordan får du innstallert på nytt uten diskene a? Lenke til kommentar
reor Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg lånte disk av en kompis. Et verksted tar gjerne slike installasjonsjobber til ca kr 900,-. her omkring. Hvis du har installert SP 2 og det har gått smertefritt tror jeg heller jeg ville tatt en ghost av hd og heller gitt blaffen i Acer recovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå