NotoriousBIB Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når jeg dør i BC2 og ser på f,eks: base A, så ser jeg ned på den ovenfra. Og da blinker bakken. Dette skjer også under You won/lose "cut-scenen". Det skjer bare på baner der det er gress. Det er akuratt som om jeg ser liksom det som ligger under gresset så kommer gresset opp igjen. Dette skjer som oftest ikke in-game. Men satt meg på en ATV engang og da skjedde det samme mens jeg kjørte. Hva er det for noe? Må jeg kjøre spillet på lavere grafikk? (Det lagger ikke) Her er specs'a hvis det har noe med saken å gjøre: ATI Radeon HD4870 512MB AMD PHENOM II X4 955 BLACK EDITION 3.2 GHZ 2GB ram Windows XP SP3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er texturene som blinker, får sånn ofte slik selv om jeg har en relativt grei PC. Er nok små grafiske bugs fra DICE sinn side. Blir nok retta på så fort flere folk "rappoterer" om feilen. Men du er altså ikke alene. Skjer av og til når jeg lever også.. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 ok, bra jeg ikke er alene da. Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) samme her... kjører DX9.. mener at det ikke "blinker" når jeg har på auto (dx10). Har et ati4850 Endret 19. mars 2010 av tovalb Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Virker som det har noe med ATI å gjøre. Var ikke sånn med nVidia kortet jeg hadde for noen dager sida, nå har jeg 5850 Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Mulig det. Synes hver gang det kommer et spill er det alltid noe ati bugs xD Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sliter med det samme selv. Har ekkel flimring i tillegg. Vurderer å levere inn kortet på garanti, men er veldig usikker på om det er kortet det er noe galt med eller drivere. XFX Radeon HD 5850 BE Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg hadde det samme når jeg startet også, men jeg har nvidia. Oppdaterte driverne så ble alt borte. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg oppdaterte driverne. Blinker fortsatt, virker som det er litt mindre da. Men prøvde bare på White Pass, der har de ikke vært SÅ ille før Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Sliter med det samme selv. Har ekkel flimring i tillegg. Vurderer å levere inn kortet på garanti, men er veldig usikker på om det er kortet det er noe galt med eller drivere. XFX Radeon HD 5850 BE Er ikke noe galt med kortet. Er kunn BC2 + ATI Driverene som ikke er samarbeidsvillige atm. Blir nok fiksa så fort som mulig. Du kan jo spille i DX10 istedet da Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Sliter med det samme selv. Har ekkel flimring i tillegg. Vurderer å levere inn kortet på garanti, men er veldig usikker på om det er kortet det er noe galt med eller drivere. XFX Radeon HD 5850 BE Er ikke noe galt med kortet. Er kunn BC2 + ATI Driverene som ikke er samarbeidsvillige atm. Blir nok fiksa så fort som mulig. Du kan jo spille i DX10 istedet da Flimrer i alle versjonene av DX. Verst i DX 10 og 11. Det samme skjer i for eksempel Assassins Creed også. Endret 22. mars 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 alt det hvite blinker hos meg, vinduer med glass osv. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) ATI has released a Catalyst 10.3b preview graphics driver for the HD2000 series and newer. This version adds support for Eyefinity 6, fixes a desktop mouse cursor enlargement issue, and fixes severe flickering/flashing in Battlefield 2: Bad Company. Driveren kan lastes ned her Endret 29. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg merket at blinkinga stoppet om jeg endret fra medium details til high, eller til medium fra high.. så nå endrer jeg bare hver gang det forekommer nye drivere er derimot velkomne. EDIT: Testet denne beta driveren. Med 4870x2 ble det iallefall bare værre. Nå flimrer hele skjermen til tider i spillet, uten at det er noe jeg kan gjøre for å fikse det. Tror jeg bytter tilbake til forrige driver ja. Endret 3. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ifølge ea's forumbrukere kan det hjelpe å skru av Catalyst A.I. Kan være verdt å prøve. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ifølge ea's forumbrukere kan det hjelpe å skru av Catalyst A.I. Kan være verdt å prøve. Hjelper nok ikke noe siden jeg har hatt min avslått en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå