Etyz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Så jeg har blitt inkalt til sesjon (bare 2 år forsent) Skulle egentlig ha i 2008, men fikk ingen inkalling, og nå sitter jeg her. Har vært lærling i 1 år og 9 måneder, er ferdig Sommeren 2010, og da har jeg vært lærling i IT-faget. Men så sitter jeg her og tenker, hva som jeg skal inn i militæret. Så jeg har sittet her og lest litt, og jeg syns Radar og sonar operatør høres veldig gøy ut Er det noen som vet noe om dette? Som kanskje kan fortelle litt om hva det går ut på. Jeg skjønner jo at man sitter med radar og sonar og overvåker etc, men hva annet gjør man? (hvis man gjør noe annet) Men ja.. Hva gjør man ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg ville tatt turen på mil.no eller nærmeste militærbase (hvis du har noen i nærheten) Der får du trolig det beste svaret.. Lykke til i militæret, du kommer til å få et knall år hvis du selv vil! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 flyttet tråden til en mer passende forum Lenke til kommentar
Etyz Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Takk for det Aklla Men ja, hvis jeg kommer inn, vil jeg inn i sjøforsvaret med Radar eller sonar operatør eller samband Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spør de når du er på sesjon? Lenke til kommentar
Etyz Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg skal spørre om det ja, så klart. Jeg vet ikke om de spør, men jeg skal iallefall nevne det. EDIT: Misforsto spørsmålet Endret 19. mars 2010 av Etyz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå