Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en HTC S740, da jeg skal ha ny telefon, og ville ideelt sett ha noe med både QWERTY og vanlig tastatur. Kom over denne, og synes den så grei ut.

Tingen er, jeg undres om den kanskje blir for avansert for meg. Endte opp med å nedgradere fra en eller annen Nokia-modell til en Samsung M310 i fjor, fordi jeg for det meste brukte mobilen til ringing og litt teksting. Nå begynner jeg imidlertidig å savne et OK kamera, samt muligheten til å tekste mer effektivt. Wi-Fi og e-post hadde vært greit også.

Jeg anser meg selv for å være over gjennomsnittlig teknologisk anlagt, men vil det være et problem å gå fra en såpass enkel og gammel mobil som jeg har nå, til denne med Windows Mobile *ettellerannet*?

La også merke til at den kom ut sommeren 2008. Er den avleggs nå, eller?

Og er det mulig å slå av disse dataoverføringsgreiene via 3G eller Edge eller hva det nå heter, slik at mobilen ikke suger penger/batter på å oppdatere været eller hente mail uten at jeg ber om det?

Om noen har tips til lignende mobiler til denne, må de gjerne komme med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC s740 er en fantastisk mobil, etter min mening! :)

Har hatt den over et halvt år nå, og fingerer fortsatt som den skal :new_woot:

Har ikke lagt merke til at pengene blir borte da været opptaterer seg, så vet ikke om det gjøres automatisk hvis du har tråløst internett tilgang :)

Batteriet på mobilen må du ikke bekymre deg for, den holder LENGE, så på mobilen nå, 43% på batteriet, 93,6 timer siden jeg ladet den fult, og har brukt den 10 timer av 93,6 timene den har vært standby. :thumbup:

jeg fikk tak i mobilen fra lokal butikk, den er ikke vanskelig å få tak i, og prisen varier veldig fra butikk til butikk, Ambefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...